مدیر حج و زیارت بوشهر گفت: در موسم اعزام حجاج به مکه مکرمه و مدینه منوره ، هفت کاروان حج تمتع از استان عازم سرزمین وحی می‌شوند.
کد خبر: ۴۳۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 12 June 2017
عبدالرسول رنجبر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اعزام یک‌هزار نفر از استان بوشهر به حج تمتع اظهار داشت: امسال یک‌هزار نفر  از استان بوشهر در قالب  هفت کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه بوشهر و کنگان هر یک دو کاروان در اعزام به خانه خدا دارند خاطر نشان  کرد: از 7 کاروان  اعزامی به خانه خدا از استان بوشهر  دو کاروان مربوط به زائران بوشهری، یک کاروان مربوط به زائران دشتستانی، یک کاروان مربوط به زائران گناو‌ه‌ای و دیلمی، یک کاروان مربوط به زائران دشتی و تنگستان، دو کاروان مربوط به زائران شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم است.

مدیرحج و زیارت استان بوشهر با اشاره به اعلام اولویت جدید برای اعزام به حج تمتع تصریح کرد: ودیعه گذاران حج تمتع تا پایان 31 شهریور 1386 می‌توانند در کاروان‌های حج ثبت نام کنند.

رنجبر با بیان اینکه ثبت نام بر اساس رعایت اولویت‌ها و با توجه به تاریخ دقیق ودیعه گذاری صورت می‌گیرد گفت: این افراد تا 24 خرداد فرصت دارند برای ثبت نام به کاروان‌هایی که ظرفیت خالی دارند، مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اعتبار داشتن گذرنامه زائران خانه خدا افزود: گذرنامه متقاضیان باید حتما تا تاریخ 5 اسفند 1396 اعتبار داشته باشد، در غیر این‌صورت زائران خانه خد ا باید نسبت به تمدید اعتبار گذرنامه اقدام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار