مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: ​آتش به اختیار یعنی مسئولان فرهنگی در خواب هستند.
کد خبر: ۴۳۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 12 June 2017
به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در جلسه شورای عالی تبلیغ و مشاورین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: متأسفانه در شرایطی قرار داریم که مقام معظم رهبری به دلیل کوتاهی از مجموعه‌های فرهنگی کشور در دیدار با دانشجویان فرمودند گاهی دستگاه‌های مرکزی فرهنگی و سیاسی دچار اختلال و تعطیلی می‌شود در این وضعیت افسران جنگ نرم با شناخت وظیفه خود به‌صورت آتش به اختیار تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان دستگاه‌های فرهنگی بودجه‌ها را در جاهایی که اولویت‌دار نیست خرج می‌کنند اظهار داشت: آتش به اختیار یعنی فعالیت‌های فرهنگی جهادی در تمامی عرصه‌ها است، آتش به اختیار یعنی مسئولان فرهنگی در خواب هستند، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه نباید منتظر بمانند تا نهادهای فرهنگی که در خواب هستند بیدار شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: ما از لحاظ بودجه فرهنگی مشکلی نداریم، مشکل ما اینجا است که کسانی که بر صندلی‌ها تکیه زده و خود را به خواب‌زده‌اند یا ازلحاظ فکری ضعیف هستند.

وی ادامه داد: بیانات ایشان در این مقطع تاریخی بر خواسته از ضعف‌های بی‌پایان دستگاه‌ها و مجموعه‌های طویل فرهنگی که نتیجه آن آسیب‌های فرهنگی بیشتر در مقوله خانواده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: آیا قرار است وضعیت فرهنگی کشور را دیگران برای ما اصلاح کنند، آیا باید منتظر نشست تا کشورهای دیگر فکری به حال ما کنند.

وی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه سند ۲۰۳۰ ضد استقلال کشور است ولی برخی کج اندیشان داخلی دنبال اجرایی کردن این سند هستند.

حجت‌الاسلام جمالی افزود: به‌وضوح مشاهده می‌شود برخی مسئولان این‌قدر در منجلاب فرهنگ غربی فرورفته‌اند و فکر و ذکر آن‌ها شده اجرای سند ذلت‌بار ۲۰۳۰ است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تأکید کرد: حوزه علمیه خواهران همیشه گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری است و همیشه در عرصه‌های فرهنگی با تمام توان به وظیفه خود عمل می‌کند، گرچه فردا برخی نام ما را بگذارند بلندگو به دست و فریب‌خورده بنامند اما این چیزی از عزم و اراده ما کم نخواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار