مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: بانوان استان بوشهر برای فعالیت‌های اقتصادی توانمندسازی می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 13 June 2017
فاطمه دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: بانوان استان بوشهر دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف هستند و باید از این ظرفیت و استعداد به خوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است و در راستای تحقق اهداف این شعار مهم در بین بانوان برنامه‌ها و طرح‌های خوبی را در استان بوشهر داریم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از توسعه اشتغال بانوان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم استان نام برد و اضافه کرد: بانوان استان بوشهر برای فعالیت‌های اقتصادی توانمندسازی می‌شوند.

وی بیان کرد: به‌منظور تشکیل مجمع زنان کارآفرین استان بوشهر همکاری‌هایی با سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل فنی و حرفه‌ای انجام شده است.

دهقانی از ارائه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به بانوان استان بوشهر خبر داد و افزود: به‌منظور توسعه مشاغل زنان سرپرست خانوار نیز اقداماتی با همکاری بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ادامه داد: برای ایجاد اشتغال ویژه بانوان در روستاهای استان بوشهر برنامه‌های خوبی را در دستور کار داریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار