رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر قانونی و قابل اجراء است که در این زمینه طرح‌های پژوهشی و علمی این شورا نیاز به بودجه و اعتبار برای اجراء دارد.
کد خبر: ۴۴۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 14 June 2017
نصرالله شفیعی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر توجه به مصوبات این شورا برای اجراء اظهار داشت: حضور نیافتن مسئولان بودجه‌ای استان بوشهر در نشست شورای فرهنگ عمومی، اجرای مصوبات این شورا را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ اعتباری برای اجرای طرح‌های پژوهشی و علمی شورای فرهنگ عمومی اختصاص داده نمی‌شود افزود:مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر قانونی و قابل اجراء است که در این زمینه طرح‌های پژوهشی و علمی این شورا نیاز به بودجه و اعتبار برای اجراء دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه اختصاص نیافتن اعتبار برای اجرای مصوبات شورای فرهنک عمومی، کارآیی این مصوبات را کاهش می‌دهد خاطر نشان کرد: شورای فرهنگ عمومی زمانی موفق عمل می‌کند که مصوباتی که نیاز به اعتبار و بودجه دارد از سوی مسئولان مرتبط تامین شود.

شفیعی با تاکید بر نشان دادن عکس‌العمل از سوی مسئولان ذیربط در زمینه سند 2030 تصریح کرد: با توجه به اینکه داشتن جامعه‌ای با فرهنگ دینی و قرآنی یکی از اولویت‌های نظام اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری است، سند 2030 این فرهنگ مهم جامعه اسلامی را تحت‌الشعاع قرار داده است که باید مسئولان ذیربط نسبت به این سند عکس‌العمل نشان دهند.

وی با اشاره به تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط فرهنگیان نخبه کشورمان خاطر نشان کرد: این سند که با کار کارشناسی شبانه‌روزی تهیه و تدوین شده باید به مرحله اجراء درآید و سند 2030 تهیه شده در کشورهای غربی کنار گذاشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: برخی‌ها در تلاش هستند سند غربی‌ها را جایگزین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کنند.

شفیعی بر حضور مسئولان  استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار