مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بزرگراه اهرم، برازجان، گناوه و دیلم به طول ۲۱۳ کیلومتر با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 14 June 2017
عبدالحسن مشایخی ظهر امروز در بررسی روند اجرایی پروژه بزرگراهی گناوه به دیلم با تاکید بر افزایش ایمنی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر اظهار داشت: با تبدیل محورهای اصلی استان بوشهر به بزرگراه ایمنی تردد خودروها در جاده‌ افزایش یافته است.

وی با تاکید بر تعامل و مشارکت آحاد مختلف جامعه برای تسریع در تکمیل بزرگراه گناوه به دیلم تصریح کرد: بزرگراه دیلم به گناوه به سبب داشتن معارض قطعات پایانی آن به کندی اجراء می‌شود و با توجه به پرتردد بودن و با اهمیت بودن این محور باید مشارکت مردمی در تسریع تکمیل آن افزایش یابد.

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از این محور زیر بار ترافیک قرار دارد افزود:  نقاطی از بزرگراه گناوه به دیلم به سبب داشتن معارض روند ساخت آن به کندی اجرا می‌شود.

مشایخی، طول بزرگراه دیلم به گناوه را  57 کیلومتر  دانست و خاطر نشان کرد: محور اهرم، برازجان، گناوه و دیلم  از محورهای  پرترافیک استان بوشهر است که تکمیل این پروژه بزرگراهی در کاهش حوادث و تصادفات و افزایش ایمنی مسیر نقش بسیار مهمی دارد.

وی با تاکیدبر لزوم ساخت باند دوم بزرگراه اهرم به برازجان افزود: ساخت باند دوم بزرگراه اهرم به برازجان راهی به سوی کاهش سوانح رانندگی است.

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر ضمن ابراز رضایت از روند اجرای عملیات ساخت باند دوم این محور گفت: این طرح 54 کیلومتری با مشارکت وزارت نفت اجرا می‌شود.

مشایخی از اجرای بزرگراه اهرم، برازجان، گناوه و دیلم  با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء  خبرداد و تصریح کرد: بزرگراه اهرم، برازجان، گناوه و دیلم به طول 213 کیلومتر با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و اعتبار 780  میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی، افزود: با  تکمیل و بهره برداری از این محور بزرگراهی ایمنی مسیر و کاهش حوادث رانندگی  ارتقاء می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار