مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: ۱۲۶ میلیارد ریال برای تامین و تعمیر یک هزار و ۵۲۸ واحد مسکن مددجویی در استان بوشهر با مشارکت خیران تخصیص یافت.
کد خبر: ۴۴۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 14 June 2017
احمد لطفی ظهر امروز در نشست با کارگروه مسکن کمیته امداد اما خمینی(ره) استان بوشهر ساخت مسکن و سرپناه  را یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های کمیته امداد دانست و با تاکید بر اجرای طرح‌های مختلف در این عرصه اظهار داشت: احداث و خرید مسکن شهری ، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان و احداث منازل روستایی در مناطق محروم از جمله اقدامات کمیته امداد استان بوشهر برای توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت است.

لطفی با اشاره به اینکه 30 درصد از خانواده‌های تحت حمایت شهری و روستایی استان بوشهر، فاقد مسکن مناسب هستند بیان کرد:  بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است در مدت 3 تا 5 سال آینده با کمک خیران و دستگاه‌های حامی مشکل مسکن این مددجویان برطرف شود.

وی با تاکید بر مشارکت بیشتر دستگاه‌های خدماتی  برای تسریع در تکمیل طرح‌های مسکن سازی کمیته امداد استان بوشهر افزود: برای تحقق این مهم نیاز به توجه و حمایت مسئولان شهری و روستایی از جمله دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و استانداری است تا به لحاظ تخصیص زمین، امکانات و انشعابات آب، برق و گاز مشارکت شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به نقش مهم خیران در رسیدگی به مشکلات مددجویان گفت: 126 میلیارد ریال برای تامین و تعمیر یک هزار و 528 واحد مسکن مددجویی در استان بوشهر  با مشارکت خیران تخصیص یافت.

لطفی با تاکید بر مشارکت خیران در امر ساخت و تعمیر مسکن مددجویان تصریح کرد: خیران، نیکوکاران، موسسات دولتی و غیردولتی و فعالان عرصه صنعت ساختمان  می‌توانند در این راه خداپسندانه به یاری مددجویان بشتابند و در زمینه‌های مالی، اجرایی و فنی نقش موثر ایفا کنند.

وی با اشاره به اجرای مسکن نیازمندان روستایی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: 1121 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی استان بوشهر با مشارکت بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اجرایی شده که بخش عمده‌ای از آنها تکمیل و تحویل شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار