معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 14 June 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آنیتا مظفری در جلسه هماهنگی نهایی فعالیت‌های باشگاه‌ها گفت: راه‌اندازی و فعالیت باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان برای گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی کودک و نوجوان تشکیل و برای ترغیب و تشویق آنان به ادامه فعالیت جام باشگاه‌های کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی افزود: کمک به افزایش سرانه مطالعه میان کودکان و نوجوانان، تقویت فرهنگ گفت‌وگو، تقویت استدلال و مهارت در بحث و قدرت تحلیل و تفکر انتقادی در کودکان و نوجوانان، عادت دادن دانش‌آموزان برای مراجعه به کتاب فروشی، گسترش فرهنگ همکاری و مشارکت در انجام یک کار گروهی، پیشرفت تحصیلی از راه سرگرم کننده، کمک به تاسیس و تقویت کتابخانه‌های کوچک کلاسی، مهد کودکی، مسجدی و ... و کمک به گسترش تبلیغ و معرفی کتاب از اهداف تشکیل این باشگاه‌ها است.

مظفری بیان کرد: باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان گروه‌های ١٢ نفره هستند که برای مبادله کتاب و خواندن کتاب‌های مبادله شده و دیگر کتاب‌ها زیر نظر مربی بزرگسال تشکیل می‌شود.

وی اظهار داشت: از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تهیه کتاب اعضای باشگاه‌ها تخفیف ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار