ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر اعلام کردند: روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، زمان نمایش قدرت، انسجام و وحدت مسلمانان علیه کفار، جنایتکاران و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۴۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 17 June 2017
امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تقدیر از اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی در لغو سند 2030 اظهار داشت:  با لغو سند 2030 یونسکو  از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی که یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برطرف کردند  قدردانی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به  برگزاری جشن گلریزان در دشتستان افزود: ماه مبارک رمضان دارای فرصت‌های مهمی در رقم خوردن سعادت بشری است که حل مشکلات زندانیان جرائم غیر عمد مالی یکی از برنامه‌ها است که حضور و مشارکت در جشن گلریزان یکی از رسالت مهم مسلمانان و روزه‌داران است.

خطیب نماز جمعه برازجان با اشاره به اینکه جمعه آینده آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان  است تاکید کرد: روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، زمان نمایش قدرت، انسجام و وحدت مسلمانان علیه کفار،  جنایتکاران و  استکبار جهانی است.

امام جمعه برازجان، تاکید کرد: از همه مردم مومن و روزه‌دار  دشتستان در خواست می‌شود باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس  حضوری فعال داشته باشند.

مصلح با گرامیداشت سالروز شهادت مصطفی چمران گفت: شهید چمران با عزت و عظمت و تعهد به اسلام در این راه جان خود را فدا کرد.

وی با اشاره به هفته جهاد کشاورزی و سالروز فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی در سال 58 افزود:  جهاد گران ضمن اینکه خدمات ارزنده‌ای در رفع محرومیت مناطق مختلف ایران داشتند به عنوان سنگر سازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای به انقلاب و نظام اسلامی ایران کردند.

خطیب نماز جمعه برازجان بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران و مسئولان اجرایی نظام را مورد اشاره و توجه قرار داد و بر سرلوحه قرار دادن این منویات تاکید کرد.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه هویت ایرانی و اسلامی باید در تمام امور مورد توجه مسئولان قرار بگیرد افزود: هر برنامه و سیاستی که در کشور اجراء می‌شود باید بر مبنای هویت ایرانی و اسلامی باشد.

خطیب نماز جمعه عسلویه: آسایش و آرامش مردم عسلویه در بحث امرار معاش در صدر امور قرار گیرد

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در برخورد قاطع با تروریست‌ها اظهار داشت: در جریان عملیات تروریستی در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی نیروهای وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی خدمات با ارزشی در برخورد قاطع با تروریست‌ها انجام دادند که از خدمات ارزشمند آنان قدردانی می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد با بیان اینکه امنیت  در کشور و شهرستان عسلویه برقرار و پایدار است افزود: اکنون امنیت در جای جای نقاط ایران اسلامی برقرار است  چراکه این عزیزان با تلاش شبانه‌روزی امکان ایجاد ناامنی از سوی تروریست‌ها سلب کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه عسلویه با قدردانی از نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در این شهرستان بیان کرد: از فرمانده نیروی انتظامی عسلویه که با تلاش شبانهروزی در ایجاد  امنیت و برخورد با متخلفان تلاش می‌کنند قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت قانون وظیفه همگانی در جامعه است تاکید کرد:در برخورد با افراد متخلف باید مر قانون عمل شود چراکه قانون گریزی توجیه ندارد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر  توجه به ته لنجی مردم ساحل نشین و مرزدار عسلویه  افزود: آسایش و آرامش مردم عسلویه در بحث امرار معاش به ویژه توجه به حل مشکلات ته لنجی مردم مرزدار در صدر امور قرار گیرد.

هاشمی‌نژاد  با اشاره به اهمیت فضای مجازی تاکید کرد: در هفته گذشته شایعاتی در فضای مجازی در خصوص ارتباط افرادی از شهرستان عسلویه در حوادث تروریستی تهران مطرح شد که این خبر کذب محض است.

 خطیب نماز جمعه دیلم: روز جهانی قدس روز تجلی وحدت امت اسلامی است

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه اصلاح نفس است اظهار داشت: ماه مبار رمضان ماه خودسازی و تزکیه نفس است که قرائت قرآن کریم و توجه به نهج‌البلاغه باید مورد توجه مسلمانان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری،  با بیان اینکه پرونده سند 2030 به طور کلی بسته شد افزود:  اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی در لغو سند 2030 قابل تقدیر است چراکه سبب رفع دغدغه مقام معظم رهبری شد.

خطیب نماز جمعه دیلم، با تاکید بر سرلوحه قرارگرفتن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همه مسئولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه و سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه دیلم، با تاکید بر پرهیز از دو قطبی و دو دسته‌گی در جامعه تصریح کرد: از دو قطبی شدن مسئولان و دو دسته‌گی مردم پرهیز شود چون تجربه خطرناکی در طول انقلاب اسلامی وجود دارد و در این راستا باید انسجام و  وحدت مورد توجه مردم و مسئولان قرار داشته باشد.

حسینی‌بوشهری روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: روز جهانی قدس روز تجلی وحدت امت اسلامی است که با توجه به توطئه‌های دشمنان مبنی بر فراموش شدن این روز مهم باید امت اسلامی حضوری با شکوه در راهپیمایی این روز برای دفاع از مظلومان به ویژه مردم ستمدیده فلسطین داشته باشند.

خطیب نماز جمعه دیلم، با اشاره به هفته صرفه جویی آب بر توجه به مدیریت مصرف بهینه آب تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه ایران کشورای کم‌آب و کم‌بارش است مدیریت مصرف آب باید در دستور همگان قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه خورموج:  قوه قضائیه یکی از مجموعه‌های ارزشمند نظام در  برقراری عدالت، امنیت و احقاق حقوق مردم است

امام جمعه خورموج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  به سالروز شهادت شهدای حزب موتلفه اسلامی پرداخت و با گرامیداشت یاد و خاطره این شهداء اظهار داشت: 26 خرداد سال 1344  سالروز شهادت شهیدان صفارهرندی، بخارایی، امانی و نیک‌نژاد است که این شهداء در شرایط خفقان رژیم پهلوی جان خود را در دفاع از ارزش‌های دینی نثار کردند.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح با گرامیداشت سالروز شهادت چمران بیان کرد: بهترین الگو برای عموم جوانان، اساتید و معلمان شهید چمران است که به عنوان نماینده مجلس و وزیر دفاع با آن معرفت در جبهه‌ها حضور پیدا کرد و به شهادت رسید.

خطیب نماز جمعه خورموج به سالروز تشکیل جهاد کشاورزی در سال 1358 به فرمان حضرت امام(ره) پرداخت و خاطر نشان کرد: خدمات ارزشمند  جهادگران در رفع محرومیت  در روستاها و خدمات با ارزش و کارهای زیربنایی خوب در حوزه‌های مختلف آبخیزداری قابل تقدیر است.

مصلح به سالروز اعلام بی کفایتی بنی صدر توسط  مجلس شورای اسلامی  پرداخت و افزود: بنی‌صدر  با همراهی منافقین و جدا شدن از بدنه انقلاب با رای عدم کفایت سیاسی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ذلت از کشور خارج شد.

وی با اشاره به روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی به آغاز هفته قوه قضائیه پرداخت و بیان کرد:  قوه قضائیه یکی از مجموعه‌های ارزشمند نظام و یکی از قوای سه‌گانه مستقل در نظام اسلامی برای برقراری عدالت، امنیت و احقاق حقوق مردم است.

امام جمعه خورموج  با تاکید بر اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: پیروی از رهنمودهای معظم‌له همواره کشور را از توطئه‌های دشمنان نجات داده است و باید منویات معظم‌له در سرلوحه کار مردم و مسئولان قرار بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار