رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور توسعه مبادلات تجاری بوشهر و قطر، باید خطوط کشتیرانی بین بوشهر با بنادر مختلف قطر ایجاد شود.
کد خبر: ۴۴۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 18 June 2017
حجت الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: استان بوشهر موقعیت بسیار خوبی برای توسعه مبادلات تجاری با کشور قطر دارد و در روزهای اخیر نیز شاهد افزایش مبادلات هستیم.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های بندری برای توسعه مراودات دریایی در استان بوشهر باید ایجاد شود، افزود: راه‌اندازی خطوط کشتیرانی بین بوشهر با بنادر مختلف قطر قش مهمی در توسعه روابط خواهد داشت.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بوشهر بهترین موقعیت را برای صادرات کالا به کشور قطر دارد و به همین منظور توسعه صادرات به کشور قطر با محوریت بوشهر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به صدور مواد غذایی و کالاهای اساسی از طریق بنادر استان بوشهر، ادامه داد: میزان صادرات محصولات به کشور قطر در روزهای اخیر افزایش یافته است.

خدری اضافه کرد: فاصله نزدیک کشور قطر با بنادر استان بوشهر فرصت خوبی را در اختیار استان قرار داده است تا زمینه توسعه صادرات فراهم شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار