فرماندار شهرستان جم گفت:‌ آینده شهرستان جم روشن است و شاهد شکوفایی بیش از پیش شهرستان خواهیم بود.
کد خبر: ۴۴۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 18 June 2017
فتح‌الله نوروزی شنبه‌شب در آیین تجلیل از هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان جم اظهار داشت: از همه دست اندرکاران انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز منتخبین و کاندیداهای عزیز در شهرستان تشکر می کنم.

نوروزی خاطرنشان کرد: انتخابات با شکوهی در جم برگزار شد و این برگزاری مطلوب، نشان از همدلی و وحدت همه دست اندرکاران بود.

هیچ کاندیدایی نورچشمی ستاد انتخابات نبود

وی افزود: هیچ کاندیدایی در انتخابات نورچشمی ستاد انتخابات نبود و با قاطعیت اعلام می کنم تمام دست اندرکاران انتخابات فقط یک هدف را دنبال می کردند و آن، برگزاری قانونمند انتخابات بود.

فرماندار جم تصریح کرد: برگزاری انتخابات در شهرستان قطعا بدون عیب نبود اما تمام تلاش مجریان و ناظران، برگزاری سالم و بی طرفانه انتخابات بود و به حمدالله این مهم با حساسیت ویژه دست اندرکاران محقق شد.

وی گفت: پس از انتخابات نیز برخی از کاندیداهای محترم در شوراها، نسبت به شمارش آرا اعتراضاتی داشتند که با بازشماری آرا، نتیجه اولیه مورد تایید قرار گرفت.

جم بهترین عملکرد را در انتخابات داشت

نوروزی تاکید کرد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری هم هیچ اعتراضی به نتایج در شهرستان وجود نداشت و در ارزیابی‌های استانی، بهترین عملکرد در دو انتخابات به شهرستان جم تعلق گرفت.

وی افزود: مجددا از همه مردم و کاندیداها که موجب شکل گیری انتخاباتی باشکوه در شهرستان شدند تشکر می کنم.

بهبود معیشت و رفاه مردم

نوروزی ابراز امیدواری کرد:  دولت دوازدهم بتواند گام های موثرتری برای بهبود معیشت و رفاه مردم بردارد و قطعا برنامه های لازم در سطح کلان و سایر سطوح استانی و شهرستانی تدوین شده است.

وی در پایان بیان داشت: آینده جم را روشن می‌بینم و قطعا با وجود مردمانی پرنشاط، پویا و فعال در عرصه اجتماعی و سیاسی، شاهد شکوفایی بیش از پیش این شهرستان خواهیم بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار