رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از فعال شدن بخش تامین مالی بنگاههای تولیدی و طرحهای نیمه تمام استان بوشهر در سامانه بهین یاب از ۲۸ خرداد برای ثبت نام تسهیلات خبر داد .
کد خبر: ۴۴۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 19 June 2017
سید حسین حسینی محمدی ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه  سامانه بهین یاب نقش مهمی در  ارائه خدمات تسهیلات اعتباری به فعالان تولیدی صنعتی داشته اظهار داشت: افزون بر 374 بنگاه اقتصادی تولیدی استان بوشهر  در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 241 مورد در جلسات کارشناسی کارگروه ستاد تسهیل بررسی و پس از تصویب به بانکهای عامل استان بوشهر ارجاع شده است .

وی از پرداخت 846.5 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بوشهر خبرداد تصریح کرد: از تعداد 241 مورد ارجاع شده به بانک‌ها  تعداد 136 فقره منجر به عقد قرار داد شده که تاکنون 127 مورد آن با مجموع 846.5 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .

حسینی محمدی تصریح کرد : درسال اقتصاد مقاومتی ،  تولید و اشتغال و با حمایت‌های صورت گرفته دستگاههای اجرایی مرتبط  تلاش خود را بصورت مستمر  بکار گرفته می‌شود  تا رونق تولید شتاب بیشتری پیدا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از فعال شدن بخش تسهیلات سامانه بهین یاب در استان بوشهر  خبرداد و گفت:با توجه به راه اندازی و فعال شدن بخش تسهیلات رونق تولید  سامانه مذکور و  پیگیری‌های بعمل آمده از امروز 28 خرداد واحد‌های تولیدی  می‌توانند پس از نام نویسی در سایت بهین یاب و دریافت کد رهگیری برای بررسی طرح‌ها در جلسات کمیته بررسی  به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: واحدهایی که قبلا تسهیلات دریافت کرده‌اند  مجددا می‌توانند در سامانه  مربوطه نام نویسی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با  اشاره به  اضافه شدن طرح بازسازی و نوسازی صنایع در سامانه بهین یاب تصریح کرد: این طرح دارای سه بخش باز سازی و نوسازی، طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و واحدهای تولیدی فعال  برای حفظ ایجاد اشتغال جدید است.

حسینی محمدی بیان کرد: انتخاب بانک با خود متقاضیان است و پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری می‌توانند برای پیگیری به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار