مسئول کانون جوانان شهدای موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: حضور گسترده در راهپیما‌یی روز قدس ‌‌‌به مبارزان راه حق روحیه ایستادگی ‌‌می‌دهد‌.
کد خبر: ۴۴۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 19 June 2017
مهدی هنردیده در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر با گرامیداشت آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اظهار داشت:  پیامد حضور مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس که ملل مسلمان با اتحاد وهمبستگی خود از مردم مظلوم فلسطین ، یمن و مظلومان عالم حمایت می‌کنند و به دنبال آزادی نخستین قبله مسلملنان جهان از سلطه رژیم غاصب صهیونیستی هستند، جلب توجه عموم مسلمانان جهان و زمینه ساز بیداری اسلامی است.  
وی با تاکید بر حضور با شکوه مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: تردیدی نیست که حضور جهانی مردم در این راهپیمایی، مایه دلگرمی مردم مظلوم  و مبارزی است که درسرزمین‌های اشغالی با کمترین امکانات بیشترین مقاومت وایستادگی ازخود بروز می‌دهند.

مسئول کانون جوانان شهدای موتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه روز جهانی قدس امسال هم مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور مردم ولایتمدار و روزه‌دار استان بوشهر برگزار  می‌شود تاکید کرد: این مردم بار دیگر با فریادهای خروشان «مرگ براسرائیل» و «مرگ برآمریکا» خشم و انزجاز خود را از استکبار وصهیونیسم جهانی اعلام کرده و نشان می‌دهند عزت و اقتدار امروز خود را که با قطره قطره خون شهیدان به دست آمده با هیچ چیز عوض نمی‌کنند .

هنردیده با تاکید بر  اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: حضور میلیونی مردم ایران و جهان در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین توطئه‌ها ی دشمن را خنثی می‌کند و به مبارزان راه حق و آزادی روحیه ایستادگی و مقاومت می‌دهد.

وی، به جنایات عمال اسرائیل و آمریکا در سرزمین‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: این روزها مردم مظلوم بحرین، یمن‌، فلسطین، افغانستان در ماه مبارک رمضان زیر آتش و گلوله‌های عمال اسرائیل و آمریکا جان می‌دهند اما مجامع بین المللی هیچ  واکنشی به این تجاوزات ازخودنشان نمی‌دهند وجنایتکاران صهیونیست با حمایت‌های همه جانبه آمریکایی‌ها به کشتار خود در فلسطین ادامه می‌دهند.

مسئول کانون جوانان شهدای موتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) از دیرباز و حتی قبل از انقلاب اسلامی متوجه اهمیت مسئله فلسطین بودند تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به منظور بیان اهمیت فلسطین روز خاصی را که جمعه آخر ماه رمضان است به عنوان روز قدس برگزیدند.

هنردیده، پیام  نخست امام راحل در تعیین آخرین جمعه از ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس افزود: پیام امام راحل بیانگر این است که مسئله قدس به عنوان مسئله اول جهان اسلام سر فصلی برای همه مسلمانان  باشد و با توجه به آگاهی و بیداری که امروزه  در جهان اسلام شاهد آن هستیم که عمر دیکتاتورهای حاکم بر کشورهای اسلامی روبه پایان گذاشته است.

مسئول کانون جوانان شهدای موتلفه اسلامی استان بوشهر، روز جهانی قدس را تبلور اتحاد مسلمانان دانست و گفت: روز جهانی قدس روز نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و تبلور اتحاد مسلمانان است.

 وی تاکید کرد:  جوانان حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوانان فلسطینی همزمان با روز جهانی قدس و همگام با مردم روزه‌دار بوشهر در این راهپیمایی به طورفعال شرکت  می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار