مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: طرح‌های استعدادیابی در مدارس فوتبال استان بوشهر با مشارکت حسین ماهینی و مهدی طارمی اجرا شود.
کد خبر: ۴۴۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 19 June 2017
احمد بهروزیان‌فر ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر و ورزشکاران فوتبالیست ملی پوش بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر امسال در لیگ برتر دارای نماینده است اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اقتدار بر سکوی قهرمانی لیگ دسته یک کشور ایستاد و به لیگ برتر راه یافت.

وی با اشاره به توسعه زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی جم خاطر نشان کرد: با همکاری  وهماهنگی‌های  مسئولان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی ورزشگاه تختی جم برای رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه تمام نواقصات ورزشگاه تختی جم که از سوی سازمان لیگ اعلام شده تا آغاز رقابت‌ها برطرف می‌شود گفت: چمن ورزشگاه، روشنایی، اسکوربورد، رختکن و دیگر نواقصات ورزشگاه تحتی جم تا قبل از آغا رقابت‌های مسابقات لیگ برتر بهسازی می‌شود.

بهروزیان‌فرد، ورزشگاه تختی جم را  یکی از بزرگترین ورزشگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: به واسطه بزرگی این مجموعه نواقص‌های فراوانی هم  دیده می‌شود که برای برطرف شدن کمبودها برای برگزاری هر چه بهتر برگزاری رقابت‌های تیم پارس جنوبی جم طرح‌های مورد نظر تدوین شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی فوتبالیت‌های مستعد استان بوشهر تصریح کرد:طرح‌های استعدادیابی در مدارس فوتبال استان بوشهر با مشارکت حسین ماهینی و مهدی طارمی اجرا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر  با اشاره به به توسعه زیرساخت‌های لازم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر افزود: ایجاد چمن مصنوعی در زمین شماره 3 ورزشگاه شهید بهشتی  بوشهر از اولویت‌ها است  تا ساعت بیشتری ورزشکاران بتوانند از آن استفاده کنند.

در این مراسم از تلاش‌های حسین ماهینی و مهدی طارمی در راه صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه قدردانی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار