استاندار بوشهر گفت: بزرگ‌ترین پیست قایقرانی کشور به طول ۲۵۰۰ متر با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دهکده گردشگری دریایی بوشهر ساخته می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 19 June 2017
مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست با مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر و  ورزشکاران بوشهری با قدردانی از تلاش فوتبالیست‌های بوشهری در تیم ملی اظهار داشت: گل زیبا و ماندگار مهدی طارمی بازیکنان ملی پوش بوشهری در دیدار مقابل ازبکستان، سال‌ها در خاطر مردم باقی  می‌ماند.

وی ظرفیت و استعداد ورزشکاران استان بوشهر در عرصه‌های مختلف ورزشی قابل توجه دانست و تصریح کرد: جوانان استان بوشهر در  رشته‌های مختلف ورزشی دارای استعدادهای خوبی  هستند و بارها شاهد افتخارآفرینی آنها در عرصه‌های مختلف ورزشی بوده‌ایم.

استاندار بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای بهره‌‌مندی جوانان و نوجوانان از امکانات ورزشی، زیر ساخت‌های لازم در شهرها و روستاها افزایش یافته که امسال این مهم مورد توجه قرار دارد.

سالاری از ساخت بزرگ‌ترین پیست قایقرانی کشور در بوشهر خبرداد و گفت:  بزرگ‌ترین پیست قایقرانی کشور به طول 2500متر با 200 میلیارد ریال اعتبار در دهکده گردشگری دریایی بوشهر ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: حمایت از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف از اولویت‌های استان بوشهر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار