رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهریه مدارس غیر دولتی استان بوشهر ابلاغ شده است.
کد خبر: ۴۴۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 20 June 2017
غلامرضا طراوت اظهار داشت: شهریه اعلام شده به سراسر استان شامل شهریه مصوب و فوق برنامه است و دریافت هرگونه وجه بیش از این مبالغ تحت هر عنوانی تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: ملاک تعیین شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس ۷ (هفت )شاخص الگوی تعیین شهریه است که این شاخص‌ها شامل دوره تحصیلی، سطح آموزش وپرورش، فعالیتهای فوق برنامه، فضا و تجهیزات مدرسه، تخصص و تجربیات معلمان و شرایط منطقه است. شهریه مصوب مدارس غیر دولتی در پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش درج شده است و مدیران مدارس نیز موظف به نصب نرخ شهریه مصوب به صورت پوستر درمعرض دید عموم، در مدارس هستند.

طراوت تصریح کرد: میزان فعالیت‌های فوق برنامه مدارس غیر دولتی ابتدایی حداکثر ۶  ساعت، متوسطه اول حداکثر ۸ ساعت، متوسطه دوم حداکثر ۷ ساعت و دوره پیش دانشگاهی حداکثر ۱۶ ساعت در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: مدارسی که تاکنون موفق نشده‌اند از طریق سیستم تعیین شهریه اقدام کنند، حداکثر تا پایان هفته فرصت دارند که به سامانه تعیین شهریه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند و در صورتی که مؤسسین از طریق این سامانه اقدام نکنند شهریه آن‌ها مطابق سال گذشته محاسبه خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار