رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: پروژه خروجی دوم بوشهر با ۱۱ کیلومتر طول تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۴۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 21 June 2017
رضا عوض‌پور بعدازظهر امروز در بررسی روند اجرای خروجی و ورودی دوم بوشهر با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان بوشهر امسال افزایش دو برابری یافته است اظهار داشت:  با توجه به افزایش اعتبارات عمرانی استان بوشهر نسبت به سال قبل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام  در اولویت‌های  برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر تصریح کرد: 170 میلیارد تومان حجم پروژه‌های نیمه تمام در امور آب است که  تسریع در تکمیل این پروژه‌ها مورد توجه قرار دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر، از افزایش  اعتبارات عمرانی استان بوشهر خبرداد و گفت: بودجه عمرانی استان بوشهر با ردیف‌های اعتباری امسال به 1095 میلیارد تومان می‌رسد که نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی دارد.

عوض‌پور رتبه استان بوشهر در تامین اعتبارات را مورد توجه دانست و با اشاره به  اینکه 10 پروژه بزرگراهی در استان بوشهر اجرایی شده خاطر نشان کرد: تکمیل این بزرگراه‌ها در بهبود وضعیت امنیتی تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر نقش بسیار مهم دارد.

وی از افتتاح فاز نخست پروژه خروجی دوم بوشهر تا هفته دولت خبرداد و تصریح کرد: فاز نخست این محور به طول 11 کیلومتر که جاده شیف را به تقاطع غیرهم‌سطح چغادک وصل می‌کند تا هفته دولت امسال قابل بهره برداری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار