مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: طرح ملی همای رحمت ویژه رمضان در بوشهر اجرا شد.
کد خبر: ۴۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 21 June 2017
حسین درویشی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان با هدف ترویج فرهنگ انفاق و احسان و ترویج سنت حسنه امیرالمومنین علی(ع) در بین احاد جامعه برای حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند جامعه توسط حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: این طرح همچون سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی دقیق و با ارتباط خوب خیرین و داوطلبان تشکیل و جلسات هم اندیشی در راستای پیشبرد اهداف این طرح و همچنین با ارسال دعوت‌نامه به خیرین و فراخوان عمومی از طریق خانه های داوطلب و هلال برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: در این طرح تعداد هزار و ۹۴۸ سبد غذایی شامل برنج، شکر، خرما، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی و... با همت والای خیرین و با حفظ کرامت انسانی به نیازمندان اهداء شد.

درویشی اضافه کرد: همچنین به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت جشنواره غذایی توسط خیرین در شهرستان جم در راستای یاری رساندن به نیازمندان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: همزمان با ماه ضیافت الهی تعداد ۳۴ سفره مهربانی در مساجد و تکایا برپا شد.

وی افزود: همچنین غذای گرم توسط خیرین و داوطلبان گرامی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

درویشی ادامه داد: در شب‌های قدر ۱۷ ایستگاه سلامت برای روزه داران و حمایت ماندگار(اهداء خون) همزمان با شب‌های قدر در سازمان انتقال خون و مساجد برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار