مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:با هدف تقویت بنیه علمی دبیران ریاضی، ارتقاء سطح کیفی آموزش ریاضی به دانش آموزان پانزدهمین کنفرانس علمی آموزش ریاضی کشور بهمن در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 21 June 2017
ناصر کرمی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تقویت بنیه علمی دانش‌‌آموزان استان بوشهر از اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر است اظهار داشت: در این راستا اعتباراتی از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در اختیار دهیاران و شهرداران استان بوشهر قرار گرفته است.

وی از میزبانی استان بوشهر در برگزاری کنفرانس علمی آموزش ریاضی کشور خبرداد و تصریح کرد: با هدف تقویت بنیه علمی دبیران ریاضی، ارتقاء سطح کیفی آموزش ریاضی به دانش آموزان پانزدهمین کنفرانس علمی آموزش ریاضی کشور بهمن امسال در بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ارتقاء میانگین نمره دانش آموزان در دوره‌های مختلف  از دیگر اهداف برگزاری کنفرانس علمی آموزش ریاضی در استان بوشهر است خاطر نشان کرد: مزیت‌های برگزاری این کنفرانس در بوشهر، آشنایی دبیران ریاضی از آخرین یافته‌های روش تدریس نوین، استفاده دانشجو معلمان از این فرصت مهم و بهره‌مندی دانش‌آموزان از دبیران مجرب است.

کرمی، زمان  برگزاری پانزدهمین کنفرانس علمی آموزش ریاضی کشورا در بوشهر  24 تا 27 بهمن امسال دانست و افزود: در مدت چهار روز برگزاری این کنفرانس، شیوه‌های نوین آموزش ریاضی با حضور صاحب نظران و مولفان کتاب‌های درسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

وی از تشکیل کمیته علمی اجرایی این کنفرانس خبرداد و گفت: هم اکنون کمیته‌های علمی و اجرایی  پانزدهمین کنفرانس علمی آموزش ریاضی کشور در آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل شده تا آمادگی لازم برای برگزاری فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبرداد و افزود: در این مرحله از آزمون استخدامی، حدود 300 نفر در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری، هنرآموز، مربی تربیتی و مشاور جذب آموزش و پرورش استان بوشهر می‌شوند.

کرمی، با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی از 29 خرداد ماه، اظهار کرد: داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه 300 نفر برای خدمت در مناطق 18 گانه استان بوشهر استخدام می‌شوند گفت: پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پس از گذراندن دوره آموزش مهارت معلمی در مهر سال 97 جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار