امام جمعه بوشهر گفت: اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان و مبارزه قاطع با جهان استکبار و رژیم صهیونیستی تنها راه نجات مظلومان و مسلمانان است.
کد خبر: ۴۴۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 24 June 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر  با قدردانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی در لغو سند 2030 اظهار داشت: جهان استکبار برای تحقق اهداف خود طرح یکسان سازی در ابعاد آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و دیگر بخش‌ها طراحی کرده که تدوین سند 2030 از آن جمله است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی دارای شخصیت‌های مهم علمی در ابعاد گوناگون  است افزود: ایران اسلامی با داشتن شخصیت‌های فرهیخته علمی با عمق و نگرش دقیق در عرصه‌های مختلف می‌تواند نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای جغرافیای داخلی و جهانی برنامه‌ریزی و طراحی کند.

امام جمعه بوشهر روز قدس را روز تجلی مبارزه با ظالمان در اشغال فلسطین و جهان استکبار دانست و تصریح کرد: روز جهانی قدس روز فریاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان علیه نظام استکباری است.

صفایی بوشهری با تاکید بر آزادی قدس شریف و آزادی فلسطینیان دربند افزود: امید است  با ظلم ستیزی مسلمانان و آزادی‌خواهان، نظام استکباری و رژیم صهیونیستی منهدم شود و جهانی آزاد در فضای اسلام و بالندگی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه روز جهانی قدس روز مبارزه با جهان استکبار و رژیم صهیونیستی گفت: روز قدس نماد اوج استقامت، مقاومت، بیداری، ولایت‌مداری و مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان بشریت به ویژه سرزمین‌های اسلامی با 2 فتنه مواجه هستند خاطر نشان کرد: طراحی یک منظومه به سود رژیم صهیونیستی در منطقه و وجود مزدوران جهان استکبار در منطقه مانند آل سعود و آل خلیفه که تمام برنامه‌های استعماری را اجرایی می‌کنند از جمله فتنه‌های پیش  روی جهان بشریت و سرزمین‌های اسلامی است.

صفایی بوشهری با تاکید بر مبارزه قاطع با جهان استکبار افزود:اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان و  مبارزه قاطع با جهان استکبار و رژیم صهیونیستی تنها راه نجات مظلومان و مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مذاکره و نشست با جهان استکبار راهگشا نیست گفت: این نوع برنامه‌ها جنبش فتح را انجام داد که به نتیجه نرسید و تنها راه، مبارزه قاطع با جهان استکبار و رژیم صهیونیستی همراه با اتحاد و انسجام مسلمانان است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه عملیات تروریستی در ایران با اعزام مذوران جهان استکبار و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود خاطر نشان کرد: انجام عملیات تروریستی در ایران از پروژه جهان استکبار است که توسط مذوران آنان انجام می‌شود.

صفایی بوشهری باقدردانی از سپاه پاسداران در عملیات موشکی موفق علیه داعش تصریح کرد: از سپاه پاسداران که با انجام عملیات موشکی  علیه تروریست‌ها تشکر می‌کنم  که ضمن جواب دندان شکنی به این مزدوران به آنان هشدار دادند که اگر بار دیگر تکرار شود هم سپاه پاسداران و هم موشک  وجود دارد و هم شما مزدوران در برد موشک‌ها قرار دارید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با محکوم کردن مصوبه جدید مجلس سنای آمریکا  مبنی بر تحریم علیه ایران اسلامی  گفت: تجدید تحریم‌ها توسط مجلس سنای آمریکا نسبت به ایران و روسیه یک فرصت است که باید نخبگان و مردم برای خودکفایی در همه عرصه‌های تولید تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر قرار گرفتن با اقتدار در مقابل آمریکا و استکبار جهانی تصریح کرد: هر مقدار که یک کشور در مقابل آمریکا کوتاه بیاید، پرفشار حمله  ولی هر قدر  آن کشور اقتدار از خود نشان دهد آمریکا عقب نشینی می‌کند.

صفایی بوشهری، با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر به ویژه شهید دکتر بهشتی از تلاش‌های این قوه قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  با محکوم کردن عملیات اخیر عربستان سعودی در به قتل رساندن صیاد بوشهری گفت: عملیات اخیر عربستان سعودی در کشتن  ماهیگیر بوشهری و دستگیری سه  ماهیگیر دیگر محکوم می‌شود چراکه این افراد  مستضعف برای  ماهیگیری رفته بودند و  مورد تعرض عریستان سعود قرار گرفته‌اند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر آزادی ماهیگیران بوشهری که در بند عربستان سعودی هستند، تصریح کرد: از همه مسئولان به ویژه مسئولان وزارت امور خارجه تقاضا می‌شود این مسئله را بطور قاطع پیگیری کنند و عربستان متوجه باشد که بارها ماهیگیران آن کشور به آبهای ایران و استان بوشهر وارد شده‌اند و مسئولان ایران و استان بوشهر به آنان برخورد خوب کرده و با احترام به عربستان بازگردانده‌اند.

صفایی بوشهری با قدردانی از حضور حماسی مردم استان بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم  استان بوشهر با حضوری بی نظیر در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام حمایت از مظلومان، آزادی قدس شریف و ظلم ستیزی استکیار جهانی و رژیم صهیونیستی را به جهان اعلام کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار