معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جمهوری اسلامی با حفظ امنیت خود هر تهدیدی را پاسخ می‌دهد و در این زمینه هیچ مماشاتی برای حفظ امنیت جمهوری اسلامی نمی‌کند.
کد خبر: ۴۴۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 24 June 2017
محمد رضایی ظهر جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در آب‌پخش اظهار داشت: رژیم صهیونیستی حاصل طراحی دولت خبیث انگلیس برای تسلط در جهان اسلام و تجزیه کشورهای اسلامی و ضعیف نگه داشتن آنها بود.

وی اضافه کرد: آنهایی که فکر می‌کنند می‌شود به دشمن اعتماد کرد، امروز ببینند که برخی از مسئولان آمریکایی چگونه از اقدام تروریستی در تهران حمایت کردند و همزمان در مجلس سنا با تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران برخلاف تعهداتشان در برجام عمل کردند؛ دشمن چه میزان باید دشمنی کند که دشمنی‌اش مشخص شود؟

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: این روزها رئیس‌جمهور سطحی‌نگر و به‌ظاهر قلدرماب آمریکا با طراحی‌های جنگ‌طلبانه در منطقه و حمایت ویژه از آل‌سعود و تلاش برای محور قرادادن رژیم صهیونیستی در فرماندهی ناتوی عربی، سعی می‌کند ابهت از دست رفته این دولت استکباری را با ناامن کردن منطقه و به‌ویژه ناامن کردن ایران اسلامی جبران کند.

وی افزود: شلیک موشک‌های میان‌برد سپاه پاسداران به قلب تروریست‌های داعشی در دیرالزور نشان داد که جمهوری اسلامی با حفظ امنیت خود هر تهدیدی را در همان مکانی که سعی می‌کند تهدیدآفرینی کند هدف قرار می‌دهد و در این زمینه هیچ مماشاتی برای حفظ امنیت جمهوری اسلامی نمی‌کند.

رضایی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب ماه‌ها قبل از انتخابات فرمودند که دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است و به دنبال برهم زدن امنیت کشور است که الحمدالله با وحدت مردم و تلاش مسئولان و نیروهای امنیتی انتخابات در آرامش و امنیت کامل برگزار شد و لذا اخیرا با این مفهوم فرمودند دوقطبی کردن جامعه در حال حاضر صحیح نیست و تلاش‌های بنی صدر برای دوقطبی کردن جامعه را مثال زدند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در این شرایط همه برای حفظ وحدت باید تلاش کنند و آنهایی که به دوقطبی کردن جامعه بعد از انتخابات می‌پردازند ناخواسته بر طبل تفرقه و ایجاد ناامنی می‌کوبند.

وی افزود: فلسطین همچنان محور تحولات جهان اسلام است و مثل گذشته باید مقتدرانه به عنوان محور مبارزه با ظلم استکباری مورد توجه ما و سایر مسلمانان آزادی‌خواهان جهان باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار