دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر گفت: فاز نخست طرح پرورش ماهی در قفس حوضچه سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر نیمه تیرماه افتتاح و وارد مدار تولید می‌شود.
کد خبر: ۴۴۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 24 June 2017
رضا عوض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر با بیان اینکه درسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال طرح‌های مهمی  در استان بوشهر تدوین شده است اظهار داشت: در این زمینه بر اساس ظرفیت مناطق مختلف استان بوشهر پروژه‌های تولیدی در بخش‌های مختلف طراحی و تدوین شده  که نقش مهمی در اشتغال‌زایی دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در سد رئیسعلی دلواری در منطقه دشتستان خاطر نشان کرد: طرح پرورش ماهی در قفس  در دریاچه سد رئیسعلی دلواری اجرایی شده که ضمن تولید نقش مهمی در اشتغال‌زایی دارد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با اشاره به سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در سد رئیسعلی دلواری گفت:  پروژه طرح پرورش ماهی در قفس در حوضچه سد رئیسعلی دلواری روند اجرایی مطلوبی دارد که با تامین اعتبارات لازم از محل آورده سرمایه‌گذار و تسهیلات صندوق توسعه ملی،  فاز نخست آن در حال تکمیل است.

عوض‌پور با اشاره به اینکه فاز نخست طرح پرورش ماهی در قفس حوضچه سد رئیسعلی دلواری نیمه تیرماه افتتاح می‌شود تصریح کرد: در اجرای این پروژه که یکی از مدرن‌ترین قفس‌های پرورش ماهی نصب شده قادر است بیش از 2 هزارتن ماهی در یک دوره پرورش تولید کند.

وی از آغاز اجرای فازهای بعدی پروژه یاد شده خبرداد و افزود: طرح پرورش ماهی درقفس حوضچه سد رئیسعلی دلواری دارای بخش‌های پرورش و تولید ماهی، تولید بچه ماهی، فرآوری، بسته‌بندی و صادرات ماهی است  که همزمان با افتتاح فاز نخست، عملیات اجرایی فازهای بعدی آغاز می‌شود.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم پروژه پرورش ماهی در قفس در اشتغال‌زایی گفت: افتتاح این پروژه ضمن  اشتغال‌زایی رونق خاصی به این منطقه  می‌دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار