دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال یک‌هزار و ۶۰۴ هکتار از اراضی ملی استان بوشهر از دست زمین‌خواران پس گرفته و به بیت‌المال برگردانده شد.
کد خبر: ۴۴۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 25 June 2017
علی حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ایام انتخابات شعبه‌های ویژه  رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل شد اظهار داشت: در این شعبه‌ها قضات به صورت ویژه به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کردند.

وی  از تشکیل پرونده  تخلفات انتخابات اشخاص حقیقی و حقوقی در استان  بوشهر خبرداد و گفت: تاکنون  علیه 25 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی شکایت شده که 10 نفر آنان مسئولان دستگاهای اجرایی هستند.

دادستان  عمومی و انقلاب بوشهر به پرونده مضاربه صوری در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این پرونده  با داشتن شاکیان متعددی و مال‌باختگان  گوناگون در مرحله دادسرا  قرار دارد و بزودی قرار نهایی صادر می‌شود.

حسن‌پور با بیان اینکه این پرونده غیر از متهم اصلی متهمان دیگری نیز دارد خاطر‌نشان کرد: برای متهمان مضاربه صوری که اموال مردم  را به صورت نامشروع تصاحب کرده‌اند پرونده‌هایی تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به برخورد با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر بیان کرد: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال یک‌هزار و 604 هکتار از اراضی ملی استان بوشهر از دست زمین‌خواران پس گرفته و به بیت‌المال برگردانده شد.

دادستان  عمومی و انقلاب بوشهر از قلع و قم شدن بناهای غیر مجاز در استان بوشهر خبر داد و گفت: 128 بنای غیرمجاز که در زمین‌های دولتی استان بوشهر احداث شده بود، قلع و قمع شد.

وی، از تصرف 100 هکتار از زمین‌های دولتی در شهرستان دیلم توسط افراد سودجو خبرداد و تصریح کرد: این افراد که درصدد پرونده‌سازی به نفع خود برای تصرف 100 هکتار زمین در دیلم بودند توسط دستگاه قضایی جلوگیری شد.

دادستان  عمومی و انقلاب بوشهر، برخورد با متصرفان زمین‌های دولتی را در اولویت  دانست و  تاکید کرد: دستگاه قضایی آمادگی برخورد با هرگونه سوء استفاده در تصرف زمین‌های دولتی را دارد و با متخلفان برخورد می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار