معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی مصوب شده که ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن برای تکمیل و اجرای طرح‌های راهسازی و مابقی مربوط به حوزه مسکن و شهرسازی است.
کد خبر: ۴۴۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 25 June 2017
امیر امینی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه طرح  خط ریلی استان بوشهر در اولویت برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد اظهار داشت: برای فعال شدن پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز انتخاب یک فاینانسور توانمند مورد توجه است که با مذاکرات انجام شده هنوز موفق به انتخاب فاینانسور نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال فاینانسور پروژه خط ریلی بوشهر  به شیراز انتخاب می‌شود افزود: امید است امسال با توجه به اعتبارات خوبی که در قانون بودجه در حوزه راهسازی مصوب شده این پروژه اجرایی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فعال شدن پروژه خط ریلی بوشهر به شیراز افزود: برای اجرای طرح خط ریلی بوشهر، عسلویه و شیراز به  4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اجرای این پروژه با مشارکت فاینانسور فعال می‌شود.

امینی از تصویب 8 هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه و شهرسازی خبرداد و  گفت: 8 هزار و 100 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی مصوب شده که 7 هزار و 600 میلیارد تومان آن برای تکمیل و اجرای طرح‌های راهسازی و مابقی مربوط به حوزه مسکن و شهرسازی است.

وی با اشاره به افتتاح 2 هزار کیلومتر بزرگراه گفت: در صورت تخصیص و پرداخت اعتبارات، امسال افزون بر 2 هزار کیلومتر بزرگراه در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:  افتتاح بخش اعظمی از طرح کنار گذر جنوبی تهران،  اسفالت آزاد راه اصفهان به شیراز و دیگر پروژه‌های راهسازی در اولویت افتتاح قرار دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار