شهردار بندر بوشهر گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری در بندر بوشهر طرح‌های مهمی تدوین و طراحی شده که برای اجزای این پروژه‌ها ۱۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۴۴۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 28 June 2017
غلامعلی میگلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، عمران و آبادانی بندر بوشهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده طرح‌‌های مهمی در زیباسازی، عمرانی و افزایش خدمات شهری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های عمران شهری بوشهر تدوین شده است افزود: براساس طرح‌های تدوین شده امسال تحول مهمی در حوزه زیباسازی، زیرساختی، خدمات شهری، عمران شهری، اسفالت کوچه و معابر ایجاد می‌شود.

شهردار بوشهر از تخصیص 140 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های تدوین شهری بندر بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری در بندر بوشهر طرح‌های مهمی تدوین و طراحی شده که برای اجرای این پروژه‌ها 140 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

میگلی‌نژاد از ساخت هتل پنج ستاره در ساحل بوشهر خبرداد و گفت: شهرداری بوشهر در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری هتل پنج ستاره در شهر بوشهر طراحی کرده که امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی شهر بوشهر را از شهرهای توریستی ایران دانست و خاطرنشان کرد: بندر بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری است که در راستای توسعه زیرساخت گردشگری 16 میلیارد تومان برای ساخت هتل پنج ستاره بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود.

شهردار بندر بوشهر از اجرایی‌شدن طرح مجتمع تجاری با 5 طبقه در شهر بوشهر خبرداد و تصریح کرد: برای ساخت این مجتمع تجاری 14 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود که تحول مهمی در حوزه اقتصاد شهر بوشهر ایجاد می‌شود.

میگلی‌نژاد با اشاره به ساخت پارکینگ طبقاتی در خیابان‌های پرتردد بندر بوشهر تاکید کرد: پارکینیگ طبقاتی در 5 منطقه در شهر بوشهر طراحی شده که امسال اجرایی و مشکل ترافیک و پارک خودروها در خیابان‌های این شهر بندری برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح  پوشش خیابان‌های منتهی به مرکز شهر بوشهر گفت: براساس تدوین طرح تفصیلی و درخواست‌های مکرر شهروندان، خیابان‌های حافظ، انقلاب و صفوی برای تردد آسان‌تر و حفظ ایمنی عابران بسته و پوشیده می‌شود.

شهردار بندر بوشهر بیان کرد: با اجرای این طرح شهروندان با خیال آسوده‌تری در این نقاط شلوغ و پرتردد مرکز شهر بوشهر، رفت و آمدکرده و نیازهای خود را برطرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه همکاری کسبه نقش مهمی در اجرای طرح‌های تدوین شده دارد خاطر نشان کرد: شهرداری بندر بوشهر تمام توان خود را برای جلب رضایت شهروندان و رفاه آنان به کار می‌گیرد و حافظ منافع و خواسته‌های بحق مردم است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار