مدیرکل ارشاد استان بوشهر گفت: مرحله نخست داوری تلفنی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی و هشتمین جشنواره استانی مشاعره دانش‌آموزی رضوی از امروز در استان بوشهر اجرایی شد.
کد خبر: ۴۴۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 28 June 2017
حمیده ماحوزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان فرهنگی بوشهر هر ساله میزبان برگزاری جشنواره ملی مشاعره رضوی است اظهار داشت: جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که  هر سال در بوشهر برگزار می‌شود.

وی از اجرای داوری تلفنی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله نخست داوری تلفنی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی و هشتمین جشنواره استانی مشاعره دانش‌آموزی رضوی از امروز در استان بوشهر اجرایی شد.

مدیرکل ارشاد استان بوشهر با بیان اینکه کسانی که بیشترین امتیاز کسب کنند به جشنواره ملی رضوی راه می‌یابند تصریح کرد: از  350 نفر شرکت کننده افرادی که بالاترین امتیاز در بین شرکت کنندگان را کسب کنند به بخش اصلی جشنواره راه می‌یابند.

ماحوزی با بیان اینکه داوریدر این بخش بصورت انفرادی و بین ساعات 9 تا 12 و 17 تا 20 برگزار می‌شود گفت علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعات پایانی روز 15  تیرماه که آخرین روز آزمون تلفنی است برای ثبت نام و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره رضوی در عرصه‌های گوناگون در استان‌ها در دهه کرامت برگزار می‌شود افزود: جشنواره رضوی در 31 استان و 77 کشور  همزمان با آغاز دهه کرامت در 93 عنوان جشنواره فرهنگی، هنری، اجتماعی، دیجیتالی و کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان بوشهر بیان کرد: در دهه کرامت علاوه بر برگزاری جشنواره ملی رضوی، جشنواره استانی مشاعره دانش‌آموزی رضوی و شب‌های شعر رضوی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار