نماینده مردم شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق مطالبات مردم ساحل نشین بردخون، اسکله و بندر صیادی خورخان بردخون دیر براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شود.
کد خبر: ۴۵۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 03 July 2017
سکینه الماسی یعدازظهر امروز در بازدید از روند اجرایی اسکله صیادی خورخان بردخون دیر با بیان اینکه، ایجاد اشتغال و حمایت از اشتغال‌های مناطق روستایی و ساحلی در اولویت برنامه‌ها است اظهار داشت: یکی از راه‌های امرار معاش مردم ساحل نشین و مرزنشین مناطق جنوبی استان بوشهر، از طریق دریا است که تقویت زیرساخت‌های مکان‌های اشتغال‌زایی آنان در اولویت است.

وی با بیان اینکه شهرستان دیر از مناطق مهم  ساحل نشین استان بوشهر است خاطر نشان کرد:  برای تقویت و حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی، ظرفیت این مناطق مورد توجه ویژه قرار دارد که یکی از آنها در حوزه شیلات و آبزی‌پروری است.

نماینده مردم مناطق جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز عملیات ساخت اسکله صیادی خورخان بردخون دیر گفت: این پروژه با مشارکت وزارت نفت عملیاتی شده که تامین اعتبار برای تسریع در ساخت آن  مورد توجه قرار دارد.

الماسی با تاکید بر تامین اعتبار لازم برای تسریع در ساخت و تکمیل پروژه اسکله صیادی خورخان بیان کرد:برای تحقق مطالبات مردم ساحل نشین بردخون، اسکله و بندر صیادی خورخان بردخون دیر بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شود.

وی بیان کرد: از طریق وزارت نفت تامین اعتبار این طرح  پیگیری می‌شود  اما شیلات هم باید در این زمینه همراهی کند تا طرح در زمان تعیین شده تکمیل شود.

نماینده مردم، دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی تکمیل این طرح را یکی از آرزوهای مردم بردخون دانست و تصریح کرد:   تکمیل پروژه اسکله خورخان یکی از آرزوی دیرینه صیادان بردخونی است که راه اندازی آن تغییر ملموسی در زندگی مردم ایجاد می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار