مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: پیوند علمی و پژوهشی دانشگاه و صدا و سیمای استان بوشهر در راستای تولید برنامه‌های پر محتوا و افزایش کیفیت فنی تجهیزات، تقویت می‌شود.
کد خبر: ۴۵۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 04 July 2017
سیدحسین ناظر بعدازظهر امروز  در نشست هم‌اندیشی و همکاری دانشگاه و صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به اینکه رسانه ملی از جایگاه مهم و ممتازی در جامعه برخوردار است اظهار داشت: به فرمایشات امام راحل (ره)  صدا و سیما یک دانشگاه است که این دیدگاه نشان از جایگاه مهم این رسانه در عرصه‌های مختلف جامعه دارد.

وی با تاکید بر پیوند بیشتر دانشگاه و صدا و سیما تصریح کرد: پیوند علمی و پژوهشی دانشگاه و صدا و سیمای استان بوشهر در راستای تولید برنامه‌های پر محتوا و افزایش کیفیت فنی تجهیزات، تقویت می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر تاکید کرد: پیوند علمی و پژوهشی دانشگاه و صدا و سیما سبب تولید برنامه‌های پر محتوا و افزایش کیفیت فنی تجهیزات و بهبود سیگنال می‌شود.

ناظر با بیان اینکه صدا و سیمای استان بوشهر از زیرساخت‌های فنی و تجهیزاتی مطلوبی برخوردار است افزود: استان بوشهر نخبگان فراوانی در زمینه‌های گوناگون دارد و صدا و سیمای مرکز بوشهر با توجه به زیرساخت‌های فنی  و تجهیزات خوبی که دارد می‌تواند با همگرایی و هم اندیشی این نخبگان و بهره‌بردن از توان و دانش آنها بر غنای برنامه‌ها بیفزاید.

وی با تاکید بر استفاده از دانش نوین در ساخت دستگاههای فنی صدا و سیما ، بهره‌گیری از توان داخلی نیروهای جوان را از تصمیمات بالا دستی صدا و سیمای مرکز بوشهر عنوان کرد.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تاکید بر استمرار این گونه نشست‌ها گفت: از خروجی‌های مهم این هم‌اندیشی‌ها می‌تواند معرفی نخبگان فنی دانشگاه در سطح دانشجویان و استادان باشد و آنها را می‌توان در برنامه‌های مختلف صدا،سیما و خبر به استان معرفی کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار