مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: حدود ۴۵ درصد جمعیت استان بوشهر به تعداد ۴۵۰ هزار نفر هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند این در حالی است که کارت ملی اولیه تا سال آینده اعتبار دارد.
کد خبر: ۴۵۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 04 July 2017
کیامرث صالحی‌نیا بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه دریافت کارت ملی هوشمند برای همگان یک ضرورت است اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار کارت‌های ملی اولیه تا سال آینده تعیین شده است، همگان باید برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی با اشاره به استقرار دولت الکترونیک در ادارات ثبت احوال استان بوشهر تصریح کرد: همزمان بااستقرار دولت الکترونیک در ادارات،  از سال 91 صدور کارت‌های ملی هوشمند در استان بوشهر آغاز شد و تمام مراکز ثبت احوال و دفاتر پست در این مهم همکاری و مشارکت می‌کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از صدور 226 هزار کارت ملی هوشمند در استان بوشهر خبرداد و افزود:  354 هزار نفر  از جمعیت استان بوشهر برای دریافت کارت ملی هوشمند نام‌نویسی و 226 هزار نفر کارت خود را دریافت کرده‌اند.

صالحی‌نیا با بیان اینکه حدود 45 درصد جمعیت استان بوشهر کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند تصریح کرد: حدود 45 درصد جمعیت استان بوشهر به تعداد 450 هزار نفر هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه کارت‌های ملی اولیه تا پایان سال 97 اعتبار دارد خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران کارت‌های ملی اولیه تا پایان سال 97 اعتبار دارد و پس از آن دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تنها با رویت کارت‌های ملی هوشمند ارائه خدمت کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر با بیان اینکه زمان ثبت نام تا صدور کارت ملی هوشمند 20 روز تا یک ماه زمان در بردارد گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال، دفاتر پست و پیشخوان دولت برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار