رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با متلاشی شدن ۲۱ باند حرفه‌ای و سازمان یافته مواد مخدر در استان بوشهر بیش از ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۴۵۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 05 July 2017
سرهنگ عبدالله خسروانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و  با تاکید بر اجتماعی شدن مبارزه با این ماده افیونی اظهار داشت: با بصیرت‌افزایی  و افزایش آگاهی مردم در لایه‌های مختلف اجتماع مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در دستور کار خانواده‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با سوداگران مرگ هیچ منطقه‌ای از این استان برای فعالیت قاچاقچیان امن نیست گفت: با اشراف اطلاعاتی  پلیس نسبت به فعالیت سوداگران مرگ و رصد شبانه‌‌روزی، فضای استان بوشهر برای فعالیت آنان ناامن شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به انهدام باندهای حرفه‌‌ای و سازمان یافته مواد مخدر خاطر نشان کرد: در این راستا باندهای حرفه‌ای مواد مخدر شناسایی شده که در سه ماه نخست امسال 121 باند آن انهدام شده است.

خسروانی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال تصریح کرد:  با متلاشی شدن 21 باند حرفه‌ای و سازمان یافته مواد مخدر در استان بوشهر بیش از یک‌‌هزار و 200 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر در مناطق مختلف استان بوشهر کشف شده افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اقدامات اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، شناسایی افراد و عناصر فعال در امر قاچاق مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، 1.2 تن انواع مواد مخدر را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 140 درصد رشد داشته است تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال 1.018 تن تریاک، 106.5 کیلوگرم حشیش، 785 گرم شیشه، 1.2 کیلوگرم هروئین و 11.5 کیلو گرم سایر موادمخدر صنعتی  توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر از سوداگران مرگ در استان بوشهر کشف است.

خسروانی با اشاره به دستگیری 718 نفر از سوداگران مرگ در سه ماه نخست امسال خاطرنشان کرد:در این مدت تعداد 718 نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان بوشهر گرفتار پلیس شده  و این افراد با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار