مسئول انتشارات معاونت فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز از راه‌اندازی تشکل شاعران بسیجی و پاسدار استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 05 July 2017
نشست ادبی انجمن شعر نخل و آفتاب کانون هنرمندان شهرستان بوشهر  با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد، حسن شریعتی مسئول انتشارات معاونت فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، محمد مهدی عبدالهی، حسین دارند و دیگر اساتید و شاعران هم استانی در بوشهر برگزار شد.

مسئول انتشارات معاونت فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه از راه‌اندازی تشکل شاعران بسیجی و پاسدار استان بوشهر خبر داد و گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های شاعران در استان بوشهر برنامه‌های خوبی اجرا شده است.

حسین شریعتی از برگزاری پنج کنگره شعر در استان بوشهر خبر داد و افزود: پنج کتاب از اشعار ارائه شده در این کنگره‌ها تاکنون تدوین شده است و آبان‌ماه نیز ششمین دوره برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد یکی از شاعران انقلابی استان بوشهر در این نشست صمیمی شاعران با اشاره به دیدار شاعران انقلابی با مقام معظم رهبری، گفت: از سال ۸۷ نشست‌های سالانه شاعران انقلابی با مقام معظم رهبری فرصت بسیار خوبی را در جریان شعری کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه امسال سهمیه حضور شاعران کمتر از سال گذشته بود، اظهار کرد: هر ساله شاعران آثار خود را به صورت کتاب به حضرت آیت الله امام خامنه ای هدیه می دهند و ایشان با توجه به اینکه توجه خاصی به آثار شاعران دارند نکات ریز و آموزنده‌ای را در همان جلسه و یا جلسه بعدی شاعران مطرح می‌کنند.

این شاعر انقلابی افزود: امسال شاعران زیادی آثار خود را در حضور با امام خامنه‌ای قرائت کردند که ایشان ضمن توجه ویژه و خاص به شاعران و شعرهای آنها ایراد عمیق و راه گشایی را مطرح کردند که به گونه ای می تواند کلید موفقی برای ادامه راه شاعران باشد.

انصاری نژاد بیان کرد: معمولا تریبون‌ها و فضای مجازی باعث می‌شود که انسان از جان اصلی شعر فاصله بگیرد اما برخی شاعران هم هستند که هنگام انتشار خبری در رسانه‌ها و فضای مجازی در کمترین زمان به صورت انقلابی اشعاری زیبا و عمارگونه می سرایند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار