قائم مقام معاون عمرانی و مدیر کل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر گفت: پروژه‌های شهری و روستایی استان بوشهر بر اساس نیاز مردم طراحی شود.
کد خبر: ۴۵۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 05 July 2017
مهرداد ستوده در نشست با معاونین عمرانی فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: نظام مدیریت شهری باید به جایگاه متعالی خود برای خدمات‌رسانی بهتر به منظور رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان کشور دست یابد.

مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری بوشهر گفت: مهم‌ترین راه برای رسیدن به این هدف، برای نظام مدیریت شهری و روستایی دست‌یابی به جریان دانش و اطلاعات بهتر در راستای اخذ تصمیم مناسب و کاهش خطاها در تصمیم‌گیری و اجرا است، بنابراین مشارکت آنها در بهبود وضعیت زندگی و شهر و روستاها امری اجتناب‌ناپذیر است که برای تحقق این مهم با انتخاب افراد آگاه و آشنا به خواسته‌ها و نیاز واقعی اهالی در شوراهای شهر و روستا به نمایندگی از اهالی صورت می‌گیرد.

ستوده بیان کرد: منتخبین مردم در شوراها نیز باید با همکاری و تبادل نظر با سایر اقشار مردم و شناخت کامل از وضعیت جغرافیایی و اقتصادی و فرهنگی آن جامعه و بهره‌وری از حداقل امکانات و همکاری آنان، نیازهای واقعی مردم را شناسایی و با دادن مشاوره موثر به شهرداران و دهیاران و با تخصیص بودجه و تامین اعتبار از طریق مجاری قانونی و با هماهنگی سایر دستگاه‌های مربوطه، در حد اعتبارات اقدام لازم در راستای انجام خواسته‌های مردم با رعایت قوانین  مقررات مربوطه را انجام و جوابگوی درخواست آنها باشند.

وی یادآور شد: دفتر شهری و روستایی استانداری نیز با کمک فرمانداران و معاونین محترم عمرانی فرمانداران، نظارت دقیقی بر روند تخصیص اعتبارات و پیشرفت پروژه‌های شهری و روستایی خواهند داشت و امیدواریم در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان بوشهر به توفیقات لازم برسیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار