فرماندار شهرستان دیر گفت: از محل تفاهم‌نامه نفت و تملک دارایی برای توسعه عمران روستایی در شهرستان دیر ۱۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
کد خبر: ۴۵۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 08 July 2017
حمزه اعتماد ظهر امروز در آیین تجلیل از دهیاران شهرستان دیر با گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری نقش مهم دهیاری‌ها در  سازندگی، عمران و آبادانی روستاها مهم دانست و اظهار داشت:شهرداران و دهیاران در رسیدن به شاخص‌های یک شهر سالم و رضایت‌مند نقش بسیار ارزشمندی دارند.

وی، با بیان اینکه،دهیاران نقش مهمی در فراهم کردن مسیر توسعه روستاها  دارند افزود:دهیارانی قابل اعتماد و معتمد هستند و از مسئولان انتظار  می‌رود به  دهیاران به عنوان نمایندگان مردم و مسئولان در روستاها اعتماد کنند و آنان را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهند.

فرماندار شهرستان دیر، شهرداری‌ها رامهمترین نهاد در حوزه شهری عنوان کرد و اظهار داشت : شهرداریها باید در تحقق درآمد پایدار برنامه‌ریزی کنند در غیر این صورت ادامه روند کار شهرداری‌ها با مشکل جدی مواجه می‌شود.

اعتماد،باز افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان دیر خبر داد و خاطر نشان کرد:  امسال بیش از 420 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت به این شهرستان تخصیص یافت که  این اعتبارات به صورت عادلانه در  عرصه‌های مختلف شهرستان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه،امسال وضعیت اعتبارات شهرستان دیر مطلوب‌تر از سال‌های گذشته است تصریح کرد: این اعتبارات به‌ صورت هدفمند  در کمیته برنامه‌ریزی توزیع ‌شده که تلاش می‌شود از محل اعتبارات ملی نیز برای توسعه زیر ساخت‌های این شهرستان اعتباراتی تخصیص یابد.

اعتماد، با اشاره به تخصیص اعتبارات عمرانی برای توسعه عمران روستایی شهرستان دیر گفت:از محل تفاهم‌نامه نفت و تملک دارایی برای توسعه عمران روستایی در شهرستان دیر 100 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

فرماندار دیر،از اختصاص 85 میلیارد ریال از محل ماده 180 قانون بودجه برای شهرستان دیر خبرداد و  تصریح کرد: از این  اعتبار 35 ملیارد ریال آن ابلاغ شده که بزودی توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان دیر بیان کرد: در بخش ورزش و جوانان از 27 درصدی ارزش افزوده 20 میلیارد ریال به شهرستان دیر تخصیص یافته که نقش مهمی در توسعه و تکمیل طرح‌های ورزشی این شهرستان دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار