مدیرکل امور مالیاتی بوشهر گفت: از ۲۷۰۰ میلیارد تومان سهم درآمدهای مالیاتی استان بوشهر در سال گذشته، ۸۶ درصد آن محقق و وصول شد.
کد خبر: ۴۵۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 09 July 2017
بهادر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر، با بیان اینکه هفته فرهنگ مالیاتی از 16 تا 23 تیرماه تعیین شده اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مهم اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، آشنایی مردم با تکالیف خود در حوزه مالیات اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم وصول مالیات در استان بوشهر سال گذشته 2700 میلیارد تومان تعیین شد گفت:  از 2700 میلیارد تومان سهم درآمدهای مالیاتی استان بوشهر در سال گذشته، 86 درصد آن محقق و وصول شد.

مدیرکل امور مالیاتی بوشهر بیان کرد: سهم وصول مالیاتی استان بوشهر امسال 2800 میلیارد تومان تعیین شده است.

بهمنی با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی در توسعه و پیشرفته جامعه نقش مهمی دارد تصریح کرد: یکی از راه‌های تأمین درآمد دولت وصول مالیات است که این درآمدها در اجرای طرح‌های مختلف نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها در عمران و آبادان روستاها و شهرهای استان بوشهر گفت:  358 میلیارد تومان سال گذشته از محل ارزش افزوده و  عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان بوشهر پرداخت شد.

مدیرکل امور مالیاتی بوشهر با اشاره به اجرای طرح جامع مالیاتی در کشور بیان کرد: استان بوشهر از استان های موفق در اجرای طرح جامع مالیاتی در کشور است به گونه‌ای که در اجرای این طرح جزء 10 استان برتر کشور معرفی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار