رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: مدارس بردخون در قالب طرح هجرت بهسازی می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 09 July 2017
ظهیر محمودی صبح یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی طرح هجرت ۳ با تقدیر از دست اندرکاران اجرای طرح، اظهار داشت: طرح هجرت زمینه کار گروهی هدفمند را برای دانش آموزان فراهم می‌کند.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان با علوم، فنون و کار گروهی سازمان یافته آشنا می‌شوند که موجب تعامل سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات و کمبودها در مدارس می‌شود.

محمودی با بیان اینکه فضاهای آموزشی و پرورشی برای اجرای طرح مشخص شده‌اند، اضافه کرد: اولویت کار و اجرا در این طرح مدارس محروم، روستایی و کمترتوسعه یافته است که به عنوان اردوی جهادی صورت می‌گیرد و باعث رضایتمندی مدارس به‌ویژه در روستاهای محروم و دور افتاده می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: اقداماتی نظیر رنگ آمیزی، تعمیرات و زیباسازی در مدارس توسط دانش آموزان با راهنمایی استادکاران ماهر و آموزش دیده انجام می‌شود که کمک بسیار بزرگی برای آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید است.

وی طرح هجرت را ویترین همکاری سپاه و آموزش و پرورش دانست و گفت: ارتباط و همکاری بسیار خوبی بین این دو دستگاه مهم وجود دارد و همین امر موجب موفقیت بیشتر طرح شده است.

در ادامه معاون پشتیبانی، خدمات، حراست و روابط عمومی پیرامون جایگاه این طرح و چگونگی اجرای آن مطالبی بیان کردند و بهرام قایدی به عنوان مسئول اجرا و رابط طرح معرفی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار