مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثارگر و شهادت گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت برنامه‌سازان صدا و سیمای استان بوشهر قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 10 July 2017
سیدحسین ناظر پیش از ظهر امروز در  سرکشی از خانواده شهید یحیی خلیلی و  صفر پوسه از آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان دیر با حضور معاونان و تعدادی از مدیران صدا و سیمای​ مرکز بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان، نقش این حماسه‌آفرینان در اقتدار و عزت ایران اسلامی را مهم دانست و اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی،  با حماسه‌آفرینی‌های  خود در عملیات‌های گوناگون صلابت و اقتدار ایران اسلامی را نشان دادند.

وی امنیت و آسایش ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دانست و تصریح کرد: برای آشناسازی نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت ، رسانه ملی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که این مهم در سرلوحه کار برنامه‌سازان صدا و سیما قرار گرفته است.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثارگر و شهادت گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت برنامه‌سازان صدا و سیمای استان بوشهر قرار دارد.

ناظر، خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا را از ماموریت‌ها و رسالت‌های مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد که مجموعه صدا و سیمای استان بوشهر بتواند با برنامه سازی و ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت گوشه‌ای ناچیز از صبر و ایثار این عزیزان را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مرکز بوشهر با پوشش جمعیتی حدود 90 درصد  است خاطر نشان کرد:  برنامه‌های صدا و سیمای مرکز در  5 ایستگاه پر قدرت رادیویی و تلویزیونی و 80 فرستنده کم قدرت دیگر که 35 درصد آنها دیجیتال است پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر با بیان اینکه فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی در مناطق محروم و صعب‌العبور مستقر است افزود: کارکنان  فرستنده‌های رایویی و تلویزیونی برای بهره‌مندی بهتر و بیشتر مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی، شبانه‌روز در تلاش هستند که فعالیت این عزیزان برای مردم شناسانده می‌شود.

ناظر با اشاره به تهیه برنامه تلویزیونی مستندجهادگران خاموش  در صدا و سیمای بوشهر افزود: در راستای نشان دادن فعالیت کارکنان فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی که در دورترین نقاط استان بوشهر تلاش می‌کنند برنامه تلویزیونی مستندجهادگران خاموش  در صدا و سیمای بوشهر تهیه می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار