مدیر تاسیسات آبرسانی شرکت آبفای بوشهر گفت: برای جلوگیری از بحران و تنش آبی و توزیع عادلانه آب در شبکه آبرسانی، نوبت‌بندی توزیع آب آشامیدنی در شهرهای استان بوشهر ادامه دارد.
کد خبر: ۴۵۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 10 July 2017
ایمان ایمانی بعدازظهر امروز در نشست بررسی وضعیت آب آشامیدنی استان بوشهر با بیان اینکه، بحران کم آبی با مشارکت همگانی مشترکان آب کاهش می‌یابد اظهار داشت: مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان آب قرار گیرد چرا که بحران ‌آب با تحقق این مهم و فرهنگ سازی مصرف بهینه کاهش می‌یابد.

وی با تاکید بر این نکته که طرح‌های اضطراری تثبیت منابع آب آشامیدنی استان بوشهر اجرایی شده خاطر نشان کرد: در این راستا اعتبارات مورد نیاز برای افزایش طرح‌های منابع تامین آب در استان بوشهر مصوب شده است.

مدیر تاسیسات آبرسانی شرکت آبفای بوشهر با اشاره به افت منابع تامین آب در استان بوشهر تاکید کرد: طرح احیاء چاه‌های آب آشامیدنی استان بوشهر اجرایی شده که در این راستا منابع داخلی آب استان بوشهر به امکانات جدید مجهز می‌شود.

ایمانی بازسازی تاسیسات آبرسانی بوشیگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: طرح بروز رسانی تاسیسات آبرسانی بوشیگان و ساخت تصفیه خانه آب سعدآباد در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد که با اجرای این طرح‌ها امیدواریم دبی مورد نیاز تعدادی از شهرهای شهرستان بوشهر و دشتستان تامین و بخشی از کمبود آب تولیدی جبران شود.

وی با تاکید بر ادامه نوبت‌بندی توزیع آب در شهرهای استان بوشهر افزود: تلاش شرکت آبفا بر این است که از نوبت‌بندی آب در دیگر شهرهای استان جلوگیری شود که تحقق این مهم وابسته به تامین اعتبار و اجرای طرح‌های تدوین شده است.

مدیر تاسیسات آبرسانی شرکت آبفای بوشهر با اشاره به کاهش تولید آب در شهر بوشهر خاطر نشان کرد: تولید آب در شهر بوشهر در خرداد ماه امسال به 2 میلیون و 180 هزار متر مکعب رسید و این در حالی است که این میزان در اردیبهشت ماه 2.5 میلیون متر مکعب بوده است.

ایمانی با تاکید بر مصرف بهینه آب از مشترکان آب استان بوشهر خواست با توجه به اینکه بیش از 93 درصد آب آشامیدنی استان بوشهر با خطوط طولانی از دیگر استان‌ها به شبکه آبرسانی این استان منتقل می‌شود در مصرف بهینه، مدیریت مصرف و صرفه‌جویی آب تلاش بیشتری شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار