معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فضای کتابخانه‌های استان بوشهر گسترش یابد.
کد خبر: ۴۵۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 10 July 2017
عبدالکریم گراوند یکشنبه‌ شب در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه و پیشرفت نیازمند توسعه علمی است و باید زیرساخت‌های مناسب برای توسیعه علمی در جامعه ایجاد شود.

وی به اهمیت توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: برای توسعه کتاب‌خوانی باید زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله کتابخانه‌های مناسب فراهم باشد و ابزارهای موجود برای کتاب‌خوانی فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: از همه ظرفیت‌های استان و ابزارهای موجود در راستای افزایش سرانه کتابخانه‌های استان بوشهر بهره‌گیری شود.

وی همچنین خواستار استفاده از فضای الکترونیکی برای ترویج فرهنگ مطالعه شد و افزود: از ظرفیت منابع ملی نظیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسناد و کتابخانه های ملی برای تجهیز و افزایش کتاب در استان استفاده شود.

گراوند به نقش بسیار مهم کتاب در حرکت دادن جامعه به سمت سعادت اشاره کرد و گفت: باید کارگروه‌های کارشناسی برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در سطح استان ایجاد و فعال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار