فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه رسالت قشرهای مختلف مردم مسلمان است که در این راستا ترویج این فرهنگ، رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر است.
کد خبر: ۴۵۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 11 July 2017
سردار فتح‌الله جمیری ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و  با قدردانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر نقش مهم این اعضا در بهبود وضعیت اجتماعی مهم دانست و اظهار داشت: اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بازوان اجرایی نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارند که  از خدمات آنان قدردانی می‌شود.

دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد:  تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است و این در حالی است که این مهم باید  توسط همگان در جامعه، مطالبه و اجرایی شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر یکی از مظاهر جامعه مهدوی را تقویت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: همه آحاد مردم و مسئولان تکلیف شرعی دارند برای شکل گیری جامعه مهدوی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بهترین فریضه امر به معروف است افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهترین و مؤثرترین ابزار برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

سردار جمیری با بیان اینکه بی حجابی پرچمی برای بی بندباری و ازدیاد مفاسد اجتماعی است  تاکید کرد: بی حجابی در واقع نقطه شروعی برای انحطاط خانواده‌ها و اضمحلال جوانان جامعه اسلامی تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر است گفت: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه رسالت قشرهای مختلف مردم مسلمان است که در این راستا ترویج این فرهنگ، رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر است.

دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر اینکه  ترویج  عفاف و حجاب  به عنوان یکی از ارکان اساسی تربیت نیروی انسانی تراز اسلام و انقلاب است افزود: از همگان بخصوص نهادهای فرهنگی درخواست می‌شود که در راه اعتلای این فرضیه الهی، آتش به اختیار گام بردارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر تقویت غیرت اجتماعی در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: اگر در جامعه اسلامی غیرت اجتماعی تقویت شود انسان خود نگهدار و دیگر نگهدار می‌شوند و به تبع آن بسیاری از معضلات اجتماعی  کاهش می‌یابد و یا برطرف می‌شود.

سردار جمیری به برخی از برنامه‌های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در طول هفته عفاف و حجاب، اهدای جوایز به دختران خوش حجاب در سنین 5 تا 10سال در سطح شهر بوشهر، برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، پخش فیلم کوتاه، اجرای تئاتر خیابانی، مسابقات مجازی با موضوع عفاف و حجاب و غیره برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار