رئیس پلیس تنگستان گفت: با توقف خودرو محموله قاچاق عینک طبی و آفتابی در محور تنگستان، بیش از ۵.۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۴۵۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 11 July 2017
سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر مقابله با قاچاقچیان به عنوان اولویت سیاست و طرح‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: قاچاق کالا ضمن اینکه به زیرساخت‌های اقتصادی و معیشتی ضربه وارد می‌کند صدمات مهلکی به تولیدات داخلی می‌زند که در این راستا باید همگان در مبارزه با قاچاق همگام شوند.

وی با اشاره به اینکه پلیس تنگستان بر فعالیت قاچاقچیان اشراف اطلاعاتی دارد گفت: با ناامن شدن فضا برای فعالیت قاچاقچیان، جابجایی هر گونه کالای خارجی بدون پروانه معتبر گمرکی قاچاق محسوب می‌شودو این افراد گرفتار تیم‌های پلیس می‌شوند.

رئیس پلیس تنگستان با بیان اینکه تیم‌های تخصصی پلیس برای برخورد قاطع با قاچاق تشکیل شده است افزود: برخورد قاطع با قاچاقچیان در اولویت پلیس تنگستان قرار دارد که در این راستا  پلیس با هر گونه فعالیت در این عرصه برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

سهرابی با بیان اینکه یک محموله عینک طبی و آفتابی قاچاق در محورهای تنگستان کشف شد خاطر نشان کرد:  ماموران انتظامی  تنگستان در محور ساحلی این شهرستان با رصد اطلاعاتی در یک عملیات هدفمند با کنترل خودروهای عبوری در این محور یک خودرو حامل کالای قاچاق عینک را متوقف کردند.

وی، از کشف بیش از 2700 عینک قاچاق  خبرداد و تصریح کرد:با توقف این خودرو و بازرسی، ماموران انتظامی 2 هزار و 713 عینک آفتابی و طبی گران‌قیمت که به صورت قاچاق و از مبادی غیرقانونی از طریق تنگستان، وارد کشور شده بود کشف کردند .

رئیس پلیس تنگستان، ارزش این محموله قاچاق را بیش از  پنج میلیارد و 358 میلیون ریال دانست و افزود: در این  عملیات ضمن توقیف خودرو حامل قاچاق، یک نفر دستگیر و اموال مکشوفه را برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار