مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: از ۲۹ جایگاه سی.ان.جی عرضه گاز به خودروها در استان بوشهر ۷ جایگاه آن دارای نواقص بحرانی و خطرساز هستند که پس از مهلت یک‌هفته‌ای پلمب و تعطیل می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 11 July 2017
محمد رحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر توجه به بکارگیری الزامات استاندارد در بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای کودک استان بوشهر اظهار داشت: نصب تجهیزات پارکی در نقاط مختلف شهری و روستایی باید بر اساس استانداردهای تدوین شده باشد تا ایمنی آن تایید شود.

وی با بیان اینکه تمامی شهرک‌های بازی استان بوشهر دارای استاندارد ایمنی هستند افزود: تمامی پارک‌های مربوط به شهرداری‌های استان بوشهر باید  استاندارد سازی شود در غیر این صورت پلمب می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه به تمامی شهرداری‌های استان بوشهر مبنی بر خطرساز بودن پارک‌‌های محله‌ای هشدار داده شده گفت: پارک‌ها و بوستان‌ها از سال 1385 مشمول استاندارد اجباری شده‌اند که باید تمامی الزامات استاندارد در آنها رعایت شود.

بهره‌مند با اشاره به بازرسی دائم از بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: با هزینه اداره کل استاندارد بیش از 336 دستگاه و تجهیزات پارکی شهرداری‌ها استان بوشهر بازرسی شده که با وجود هشدارهای لازم برای اصلاح مشکلات، ولی تاکنون اقدامی در این عرصه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های لازم به دست‌اندرکاران پارک‌های بازی ارائه شده افزود: در صورتیکه شهرداری‌ها نسبت به هشدارهای استاندارد در بهبود وضعیت پارک‌ها اقدام نکنند پلمب می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از اجرای طرح ساماندهی آسانسورهای مراکز پرتردد استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:  طرح ساماندهی آسانسورهای مراکز پرتردد شامل هتل‌ها، مراکز تجاری و درمانی در استان بوشهر آغاز شد.

بهره‌مند، با بیان اینکه استاندارد مورد نیاز برای آسانسورها دارای 265 شاخص است خاطرنشان کرد: در این ارتباط چنانجه آسانسور بیش از 20 شاخصه را رعایت نکرده باشد پس از اطلاع رسانی و تذکر در صورت رفع نکردن، پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه آسانسور در ادارات دولتی  استان بوشهر تا پایان امسال استاندارد سازی می‌شود افزود:  تعدادی از آسانسور مطب‌ پزشکان بوشهر پس از اخطارهای فراوان اقدام به دریافت گواهینامه استاندارد کردند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به پلمب آسانسور 4 هتل در مرکز استان بوشهر گفت: هنوز آسانسور چهار هتلی که پلمب شده بود  بازگشایی نشده ولی با این وجود این هتل‌ها برای رفع نواقص اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

بهره‌مند، استانداردهای جایگاه عرضه سوخت گاز، سی.ان.جی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و  گفت: از 32 ایستگاه سی ان جی استان 2 ایستگاه تعطیل، 18 ایستگاه دارای مجوز استاندارد و مابقی نیز غیراستاندارد هستند.

وی با بیان اینکه از 12 ایستگاه فاقد استاندارد هفت مورد دارای وضعیت بحرانی است  تاکید کرد: اگر این جایگاه‌های سی.ان.جی در شهرهای مختلف استان بوشهر تا یک هفته  دیگر، نواقص آن رفع نشود  پلمب و تعطیل می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار