امام جمعه بوشهر خواستار تشکیل‌ مقاومت رسانه‌ای در رسانه ملی برای ‌مواجهه‌‌‌ با تهاجم رسانه‌ای دشمنان شد.
کد خبر: ۴۵۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 12 July 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل، معاونان و برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان برنامه‌های حوزه‌های معارف و مجریان اداره کل صداوسیمای مرکز بوشهر با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران  رسانه ملی در استان اظهار داشت: از فعالیت مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز بوشهر و تلاش در 24 ساعته شدن برنامه‌های صداوسیمای این مرکز قدردانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، این استان را در عرصه‌های مختلف پیشتاز دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در بخش‌های مختلف نقش صداوسیما در معرفی معیارهای آن بسیار مهم است و باید مهم‌تر هم شود.

امام جمعه بوشهر، غنای تاریخ مقاومت استان بوشهر و ولایت‌پذیری مردم استان بوشهر را کهن و مثال‌زدنی عنوان کرد و افزود: این فرهنگ با ارزش و غنی نیاز به احیای آن است که صداوسیما باید در این زمینه‌ها برنامه‌سازی کند.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر تدوین سند برنامه‌‌سازی بر‌اساس چشم‌انداز توسعه استان بوشهر تصریح کرد: باید برای ساخت برنامه‌هایی با اولویت‌های اصلی و چشم‌انداز توسعه استان برنامه‌ریزی مناسب و اندیشمندانه بشود که نیاز هست در برای این موارد در صداوسیمای مرکز استان سند تدوین شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر انرژی هسته‌ای و نفت و گاز را ظرفیت‌های استان بوشهر عنوان کرد و گفت: ان‌شاالله در آینده استان بوشهر با حفظ اصالت ارزش‌های بومی و تاریخی، قطب تولید علم و منطقه آزاد علم و فناوری می‌شود و برای این کار باید از هم‌اینک برنامه‌سازی و فرهنگ‌سازی شود.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه مدیریت افکار و رشد فرهنگی جامعه در دست صداوسیماست گفت: صداوسیما در نظام ارتباطی بین‌المللی و منطقه‌ای بخش عظیمی از مدیریت و هویت افکار و رشد فرهنگ جامعه را در دست دارد.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر انس مردم با برنامه‌های صدا و سیما تصریح کرد: مردم با صداوسیما انس دارند و تصمیم‌گیران و تهیه‌کنندگان آن می‌توانند با ایده‌پردازی مؤثر و با بهره‌گیری از فرهنگ بومی ایرانی ـ اسلامی همراه با جاذبه‌های خاص و تلفیق معیارهای روانشناسی و جامعه‌شناسی تأثیرگذاری مهمی بر جامعه بگذارند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره با اینکه توجه به صداوسیما یک توجه استراتژیک است، افزود: نقش بنیادین صداوسیما در معرفی و شناخت منابع انسانی و فرهنگی سبب ارتقای زوایای گوناگون زندگی می‌شود و تخصیص اعتبارات و خرج‌کرد هزینه‌ها در واقع یک سرمایه‌گذاری مهم و دوراندیشانه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تشکیل، مقاومت رسانه‌ای در رسانه ملی خاطرنشان کرد: با توجه به مواجهه‌ای که ایران با تهاجم رسانه‌ای بسیار گسترده و حساب‌شده‌ غرب دارد باید مقاومتی رسانه‌ای علیه این تبلیغات، در صدا و سیما شکل و انجام گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار