امام جمعه موقت بوشهر با بیان ریشه همه مفاسد در جامعه بی‌عفتی و بی‌حجابی است، گفت: امروز مسئله حجاب تنها مسئله شرعی نیست بلکه شعار اسلام و نظام ما در جامعه جهانی است.
کد خبر: ۴۵۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 15 July 2017
حجت الاسلام حسین دشتی صبح شنبه در جمع بانوان شهرستان دشتی با بیان اینکه برخی زنان و دختران با انواع لباس‌های برهنه می‌خواهند در جلوی جوانان تئاتر بازی کنند و برخی بنای بر این دارند تا فضای تنش‌آمیز در جامعه درست کنند، اظهار داشت: امروز بحث حجاب به عنوان یک جبهه جنگی است و کسانی که مدافع حریم حجاب هستند مثل مدافع حریم حضرت زینب کبری(س) داخل سوریه می‌جنگند.

دشتی با بیان اینکه آن چیزی که برای ما مهم است داشتن جامعه‌ای پاک و طاهر برای به فساد نکشیدن جوانان و دختران است، بیان کرد: فضای جامعه ما از نظر مسائل جنسی به سمت و سویی دارد می‌رود که بنیان ازدواج  و خانواده در خطر است و ضرر آن را همه خواهند دید.

وی اضافه کرد: حد حجاب این است که جامعه به فساد کشیده نشود و مردم به گناه نیفتند و اسلام نمی‌خواهد فضا و محیط‌های عمومی در جامعه، خیابان‌ها و دانشگاه فضای جنسی شود که در غیر این صورت جوانان مشکل پیدا می کنند.

دشتی تصریح کرد: متاسفانه زمینه فساد در جامعه فراوان شده و اگر به این شکل پیش برود ما باید احساس خطر، نگرانی و اضطراب داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما بالاترین سطح استفاده از لوازم آرایشی را دارد و بیش از غربی‌ها برای خودنمایی آرایش می‌کنند که این زنگ خطر برای کشور است در حالی که جامعه غربی به صورت عادی زندگی خود می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار