استاندار بوشهر گفت:در حوزه رودخانه مند و با پرداخت وام‌های با سود اندک از طرح‌های آبزی‌پروری حمایت می‌شود و این طرح زمینه اشتغال را در شهرستان دشتی تقویت می‌کند.
کد خبر: ۴۵۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 15 July 2017
مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان دشتی با بیان اینکه در فعالیت‌های سیاسی پایبندی به اخلاق اهمیت ویژه دارد اظهار داشت: اگر در مقابل بد اخلاقی‌ها، بد اخلاقی کنیم شکست می‌خوریم بنابراین باید با سعه صدر مروج اندیشه و گفتمان گفت‌وگو در جامعه باشیم.

وی افزود: رعایت اخلاق و انصاف در کار سیاسی و فعالیت‌های اجتماعی سبب تحسین همگان می‌شود.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌برداری کارخانه سیمان دشتی خبر داد و تصریح کرد: این کارخانه امسال افتتاح می‌شود و در حوزه رودخانه مند و با پرداخت وام‌های با سود اندک از طرح‌های آبزی‌پروری حمایت می‌شود و این طرح زمینه اشتغال را در شهرستان تقویت می‌کند.

سالاری افزود: به سبب املاح مناسب موجود در رودخانه میگو با کیفیت مرغوب‌تری نسبت به طرح‌های مجاور دریا برداشت می‌شود.

استاندار بوشهر از تسریع لایروبی اسکله لاور ساحلی خبر داد و با بیان اینکه نسبت به آموزش و پرورش رسالت سنگینی داریم تاکید کرد: مشکل اصلی آموزش و پرورش کمبود فضا نیست بلکه مشارکت اندک بخش‌های اجتماعی مایه نگرانی است و ضروری است تقویت شود.

وی افزود: همه مردم استان هم چنین شهرداران دوشادوش شوراهای اسلامی روستاها و دهیاری‌ها برای اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌‍آموزان مشارکت مسئولانه داشته باشند.

در ابتدای این نشست تعدادی از فعالان شهرستان دشتی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار