رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم گفت: با تکمیل ورزشگاه تختی شهرستان جم این ورزشگاه آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر و برگزاری دیدار پارس جنوبی جم با پیکان تهران در تاریخ ۱۲ مرداد ماه است.
کد خبر: ۴۵۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 15 July 2017
محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار در جم از تسریع در روند بازسازی ورزشگاه تختی شهر جم خبر داد و اظهار داشت: با تعامل خوبی که بین مجموعه نفت و مسئولان ارشد شهرستان  جم وجود دارد نواقصات ورزشگاه تختی این شهر یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی‌ جم تنها نماینده استان بوشهر در مسابقات فوتبال لیگ برتر است اظهار داشت: در پی راهیابی این تیم به مسابقات لیگ‌برتر با تعامل و همکاری مجموعه وزارت نفت به ویژه منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی بهسازی و استانداردسازی ورزشگاه تختی جم برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر آغاز شد.


اسدی با بیان اینکه چمن نامناسب، عدم نور کافی و فضای اندک رختکن‌های ورزشگاه، سه مشکل اساسی اعلام شده از سوی سازمان لیگ بود افزود: تاکنون چمن ورزشگاه به طور کامل بازسازی شده و جزو یکی از بهترین زمین‌های چمن در  کشور  است و مشکل نور نیز با نصب نورافکن‌ها در یک هفته آینده برطرف می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم با بیان اینکه رختکن‌ها به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت خاطرنشان کرد: در چند روز آینده دکوراسیون داخلی و کمدهای آن نصب می‌شود و طراحی رختکن‌ها برگرفته از رختکن ورزشگاه‌های نیوکمپ بارسلون اسپانیا و آمستردام آرنا هلند است.


وی با اشاره به بهسازی و بازسازی پیست تارتان ورزشگاه تختی جم تصریح کرد: جایگاه خبرنگاران، جایگاه VIP، پیست تارتان و اتاق کنفرانس خبری نیز در حال بازسازی و در روزهای آینده آماده بهره‌برداری است.

اسدی با بیان اینکه بازی‌های پارس جنوبی‌جم در مسابقات لیگ برتر قطعا در شهر جم برگزار می‌شود گفت: کار اتمام بازسازی ورزشگاه تختی شهر جم رو به پایان است و برای نخستین بار در هفته دوم لیگ برتر میزبان خوبی برای تیم فوتبال پیکان هستیم.


رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم با بیان اینکه ورزشگاه تختی جم آماده میزبانی مسابقات لیگ برتر است افزود: با تکمیل ورزشگاه تختی شهرستان جم این ورزشگاه آماده میزبانی مسابقات لیگ برتر و برگزاری دیدار پارس جنوبی جم با پیکان تهران 12 مرداد ماه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار