مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: نخستین شهرک صنعتی ایران در بوشهر با حضور وزیر ارتباطات از طریق ویدئو کنفرانس به تلفن ثابت بر بستر اینترنت مجهز شد.
کد خبر: ۴۶۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 16 July 2017
مهدی صفوی صبح امروز در مراسم افتتاح تلفن ثابت بر بستر اینترنت در شهرک صنعتی بوشهر از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم است اظهار داشت: استان بوشهر دارای 17 شهرک و نواحی صنعتی است که در این شهرک‌های امکانات لازم زیرساختی برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی و  طرح‌های مختلف ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی بوشهر به تلفن ثابت بر بستر اینترنت مجهز شد افزود: با توجه به محدودیت‌های لازم برای ایجاد تلفن‌ ثابت در شهرک‌های صنعتی، امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از طریق ویدئو کنفرانس به تلفن ثابت بر بستر اینترنت مجهز شد.

صفوی، با بیان اینکه شهرک‌ صنعتی بوشهر به‌عنوان نخستین شهرک صنعتی ایران به تلفن ثابت بر بستر اینترنت مجهز شد خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح دو شهرک صنعتی بوشهر با 400 واحد صنعتی امکانات و زیرساخت‌های تلفن ثابت بر بستر اینترنت در آنها فراهم شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه همه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر به این زیر ساخت مجهز می‌شود گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تلفن ثابت بر بستر اینترنت در شهرک‌ها و نواحی 17 گانه صنعتی استان بوشهر ایجاد می‌شود. در 17 شهرک و نواحی صنعتی استان بوشهر 550 واحد تولیدی، صنعتی و طرح‌های مختلف مستقر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار