مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه داشتن پروانه استاندارد در تجهیزات درمانی اجباری است گفت: بر این اساس تمام دستگاه‌های اکسیژن‌‌ساز و اکسیژن طب بیمارستان‌های استان بوشهر استانداردسازی شدند.
کد خبر: ۴۶۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 16 July 2017
محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تجهیزات پزشکی مشمول استاندارد‌سازی اجباری قرار گرفته‌اند اظهار داشت: نظارت بر تولید تجهیزات پزشکی سبب رضایتمندی و رفاه بیماران و ارتقای سلامت جامعه می‌شود.

وی تأمین سلامت همه اقشار جامعه را از اهداف اصلی سازمان ملی استاندارد دانست و با اشاره به بازرسی تجهیزات بیمارستانی استان بوشهر افزود: برای تامین ایمنی و سلامت جامعه و کنترل بخش‌های مهندسی پزشکی، اداره‌کل استاندارد بوشهر در بازدیدهای مکرر از بیمارستان‌های سلمان فارسی، شهدای خلیج فارس بوشهر، امام خمینی(ره) کنگان، شهید گنجی برازجان و درمانگاه تخصصی کوثر، تجهیزات پزشکی این مراکز را استانداردسازی کرد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به استاندارد‌سازی دستگاه‌های اکسیژن بیمارستان‌های استان بوشهر گفت: خلوص دستگاه تولید اکسیژن طبی در این مراکز درمانی مغایر با استاندارد بود که پس از پیگیری‌های مجدانه، توجیه و راهنمایی مسئولان آن، نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

وی با بیان اینکه  تمام دستگاه‌های اکسیژن‌‌ساز و اکسیژن طب بیمارستان‌های استان استانداردسازی شدند تصریح کرد:  هم اکنون تمامی بیمارستان‌های استان یا از دستگاه‌های اکسیژن‌ساز تحت بازرسی، نظارت و استانداردسازی شده استفاده می‌کنند و یا از کپسول‌های اکسیژن مایع طبی دارای پروانه استاندارد ملی اجباری برخوردار هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار