نایب رئیس شورای استان از برگشت اعتبار کسر شده دهیاری‌ها و واریز ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح ارتقای آموزشی در شهرستان جم خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 16 July 2017
محمد باقر رفیعی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار از واریز ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح ارتقای آموزشی به حساب شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: پس از جلسات متعدد شوراهای بخش و استان با استاندار بوشهر مقرر شد حسابی در بخش مرکزی جم و بخش ریز به صورت جداگانه افتتاح شود و از محل اعتبار ۱۲ درصد برای تقویت و ارتقای سطح آموزشی شهرستان هزینه شود.

رفیعی پور افزود: با توجه به اینکه مبلغ واریز شده از حوزه اعتبارات روستاها کسر شده است می‌طلبد که اولویت برنامه‌ها هم در سطح روستاها باشد.

وی بر لزوم حساسیت و پیگیری شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران برای اجرای برنامه‌ها در مدارس تاکید کرد و گفت: شوراها و دهیاران در سایه تعامل با مدیر آموزش و پرورش و مدیران مدارس روستا به اجرای بهتر برنامه های آموزشی کمک کنند.

عضو شورای استان بوشهر اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان جم برنامه‌های کیفی نه کمی را در اولویت قرار دهد تا شاهد شکوفایی دانش آموزان در عرصه علمی و تحصیلی باشیم.

رفیعی‌پور با بیان اینکه شورای اسلامی بخش و شهرستان جم گزارشات و برنامه‌های آموزشی اعلامی آموزش و پرورش را رصد خواهند کرد ادامه داد: عزم جدی میان مسئولان استان و شهرستان برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های آموزشی و تحصیلی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با تعامل خوبی که بین مسئولان شهرستان و استان برقرار شده است، خوشبین  هستیم که فرزندان شهرستان جم بتوانند در عرصه علم و دانش بیش از گذشته شکوفا شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار