نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای مهار آب‌های مرزی از جمله رود دالکی، شاپور و مند خبر داد و گفت: اجرای طرح تحول کشاورزی دشتستان مورد تاکید قرار دارد.
کد خبر: ۴۶۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 16 July 2017
محمد باقر سعادت با اشاره به دیدار نمایندگان استان بوشهر با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: در این نشست مسائل بسیار مهمی برای توسعه استان بوشهر مطرح شد و معاون اول رئیس جمهور نیز وعده پیگیری این مسائل را داد.

وی به کمبود آب در سطح استان بوشهر به عنوان یکی از مهمترین مشکلات استان اشاره کرد و افزود: تامین آب شرب استان از فاز یک نیروگاه اتمی بوشهر یکی از مسائل مطرح شده بود که مقرر شد معاون اول رئیس جمهور مسئله را از طریق سازمان انرژی اتمی پیگیری کند.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست موضوع طرح تحول کشاورزی و آبیاری تحت فشار در شهرستان دشتستان مطرح شد و قرار بر پیگیری آن توسط معاون رئیس جمهور شد.

وی از ساماندهی کالای همراه ملوان و پیگیری اجرای راه‌آهن بوشهر - شیراز به عنوان دیگر مسائل مطرح شده اشاره کرد و ادامه داد: مهار آب‌های مرزی مثل رود دالکی، شاپور و مند که آب آنها به دریا می‌ریزد از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

سعادت بیان کرد: در خصوص سهمیه آب دشتستان از سد چم شیر و توسعه مناطق نفتی و افزایش امتیازات استان بوشهر نیز مسائلی را بیان کردیم که معاون اول رئیس جمهور وعده پیگیری آن را داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار