مربی تیم پارس جنوبی جم شایعات پیوستن محمد طیبی به باشگاه قطری را تکذیب کرد و گفت: طیبی با جدیت تمرینات را در تیم پارس جنوبی جم دنبال می‌کند و امیدوارم امسال این مدافع باتجربه به تیم ملی دعوت شود.
کد خبر: ۴۶۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 18 July 2017
حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم عصر امروز در جمع خبرنگاران در جم وضعیت کنونی  تیم پارس جنوبی جم را  مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تمرینات اصلی تیم برای حضور قدرتمند از 20 خرداد ماه کلید خورد و یک اردوی 10 روزه نیز در ارمنستان برگزار شد که بازده بسیار خوبی داشت.

وی، عملکرد تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر را خوب دانست و افزود: ما نسبت به نیازهای تیم به دنبال جذب بازیکن باکیفیت بودیم و نه بازیکنان اسم و رسم‌داری که انگیزه لازم را نداشته باشند که تاکنون بازیکنان جذب شده در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی جواب اعتماد ما را پس دادند.

پاشایی بیان کرد:  تلاش‌های مجموعه کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی حضور شایسته در لیگ برتر کشور است و ان‌شاالله بتوانیم نماینده شایسته‌ای در سطح اول فوتبال کشور برای استان بوشهر باشیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم شایعات پیوستن محمد طیبی به باشگاه قطری را تکذیب کرد و گفت: طیبی با جدیت تمرینات را دنبال می‌کند و امیدوارم امسال این مدافع باتجربه از تیم پارس جنوبی جم به تیم ملی دعوت شود و یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی روسیه باشد.

پاشایی با بیان اینکه هم‌اکنون تمرینات تیم پارس جم در شهر تهران در حال برگزاری است گفت: تیم پس از اردوی ارمنستان یک استراحت چند‌روزه‌ای داشت و از امروز دوشنبه تمرینات به مدت 10 روز در تهران در حال پیگیری است تا با رسیدن به یک شرایط خوب آماده برگزاری بازی با تیم گسترش فولاد در تبریز باشیم.

وی  تصریح کرد: پس از دیدار با گسترش فولاد، تیم پارس جنوبی جم به شهر جم  منتقل می‌شود و تمرینات خود برای برگزاری نخستین دیدار خانگی مقابل پیکان تهران ادامه می‌دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار