رئیس پلیس استان بوشهر گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا و قاچاقچیان در ۳.۵ ماه گذشته ۵ هزار و ۱۰۰ خودرو شوتی حامل کالای قاچاق توقیف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۶۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 18 July 2017
سردار حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، هر کالای خارجی فاقد پروانه گمرکی و مجوزهای قانونی، قاچاق محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی و مناطق مختلف استان بوشهر مورد رصد پلیس قرار دارد افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، تمام مناطق این استان و محورهای مواصلاتی برای قاچاقچیان ناامن است و در این راستا با قاچاقاقچیان بدون اغماض برخورد قاطع می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق، محورهای مواصلاتی استان را ناایمن کرده‌اند خاطر‌نشان کرد، افزود: پلیس با خودروهای حمل کالای قاچاق که با تغییر وضعیت در جاده‌های اصلی وفرعی، سبب بی نظمی و اختلال در نظم و انضباط ترافیکی می‌شوند برخورد  قاطع می‌کند.

سردار عباس‌زاده با اشاره به توقیف 5هزار خودرو شوتی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر تصریح کرد: با اجرای طرح تشدید مبارزه قاچاق کالا، برخورد جدی با خودروهای سواری تندرو حامل کالای قاچاق «شوتی»در دستور کار قرار گرفته و در 3.5 ماه گذشته 5 هزار و 100 خودرو تندرو ویژه حمل این کالاها توقیف شده است.

وی از افزایش 200 درصدی توقیف خودروهای شوتی خبر داد و گفت: توقیف خودروهای سواری حامل کالای قاچاق در 3.5 ماه گذشته 200 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته و از این خودروها انواع کالای قاچاق به ارزش صدها میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس استان بوشهر از اجرای طرح ویژه برخورد با خودروهای شوتی در محورهای جاده‌ای استان بوشهر خبرداد و  تاکید کرد: برای برخورد با خودروهای ویژه حمل کالای قاچاق در محورهای اهرم به کلمه، بوشکان و تنگ ارم طرح ویژه‌ای تدوین و اجرایی شده که به واحدهای انتظامی و پلیس راه  استان بوشهر دستورات لازم ابلاغ شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار